י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל הכרזת אדלשטיין

סער על הליכוד: "עם מנהיגים אחרים הכל פתוח"

שר המשפטים סער התייחס הבוקר להכרזתו אמש של ח"כ יולי אדלשטיין שיתמודד בבחירות על ראשות הליכוד: "אם בעתיד מישהו אחר ינהיג את המפלגה הזו, הכול יהיה פתוח"

סער על הליכוד: "עם מנהיגים אחרים הכל פתוח"
גדעון סער צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

לאחר ההודעה הדרמטית של בכיר הליכוד ח"כ יולי אדלשטיין אמש (שני) על כך שיתמודד על ראשות הליכוד, תוך טענה כי עם נתניה הליכוד הולכת לשקוע באופוזיציה לשנים רבות, שר המשטים גדעון סער מתייחס הבוקר לטלטלה בליכוד ומבהיר כי "אם בליכוד יעמידו מועמד אחר בראש המפלגה, הם יהיו שותפים טבעיים".

"הבחירות האחרונות היו בסך הכל לפני חצי שנה, והמאמצים שעשינו בכך שהקמנו מפלגה חדשה היו במטרה למנוע כניסה למערכת בחירות רביעית בתוך שנתיים", פתח סער את דבריו בפאנל בוועידת הג'רוזלם פוסט בירושלים, "זה נבע מהתופעה שאדם שהואשם בפלילים, מנהל את המדינה. באופן תיאורטי, יכולים להיות לכך הרבה טיעונים מוצדקים, אבל זה די ברור שזה מצב ששם את האדם שבשלטון בעמדה שבה הוא מעדיף את טובתו האישית".

בהתייחסו לחוק הגבלת כהונה הוסיף סער: "אני לא מתכוון להעביר חוק שיהיה תקף רק לכנסת הנוכחית. אנחנו הולכים לחוקק לקראת הכנסת ה-25 והלאה. הכל פתוח. ראשי עיר לא יכולים להמשיך לכהן תחת כתב אישום, שרים לא יכולים לכהן תחת כתב אישום, גם סגני שרים. ההתנגדות לחוק כזה היא פרסונלית והמוטיבציה לחקיקה כזו היא להביא ערך צודק".

כשנשאל האם יצטרף לממשלת ימין במידה ובנימין נתניהו יעזוב את ראשות הליכוד, ענה סער: "אנו מחויבים להסכמים עליהם חתמנו. אם בליכוד יעמידו מועמד אחר בראש המפלגה, הם יהיו שותפים טבעיים, ולא רק לתקווה חדשה בלבד. עם מנהיגים אחרים, הכל פתוח. אנחנו לא היינו רחוקים מהליכוד בתפיסות האידאולוגיות שלה, לפני שהפכה למפלגה של איש אחד. אם בעתיד מישהו אחר ינהיג את המפלגה הזו, הכול יהיה פתוח".

גדעון סער יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד