י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא התחסן וניצל בנס

הפך לויראלי ברשת: הסיפור החשוב של חולה הקורונה

אדם בן 49, חלה בקורונה במצב קשה לאחר שלא התחסן, ובנס ניצל | כעת הוא החליט לשתף מדוע לא התחסן? מה קרה לו? ומה השפעות ההידבקות בעתידו? | הסיפור שותף ע"י רבים ברשתות השונות והפך לויראלי

הפך לויראלי ברשת: הסיפור החשוב של חולה הקורונה
צוות רפואי במחלקת קורונה באיכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

ברקע הודעת בית החולים איכילוב לפני שלושה שבועות על סגירת מחלקת קורונה, וההודעה אתמול (שני) על התפטרותם של המתמחים הרפואיים בבית החולים התל אביבי, בעקבות המחאה בחודשים האחרונים לקיצור שעות התורנויות, מחאה שלא צלחה עד כה. מתפרסם ברשתות החברתיות השונות סיפורו של אדם אשר שאושפז בבית החולים באיכילוב, במצב 'קשה' לאחר שלא התחסן, כמו רבים - עם חשש בעקבות הפייק ניוז בנוגע להשפעותיהם.

סיפורו החשוב של מאיר דיין, בן 49: "החלטתי לא להתחסן מתוך דאגה מתופעות הלוואי שפורסמו בכלי התקשורת והרשתות החברתיות".

"כאזרח מן השורה גם אני התבלבלתי מעומס דעות והאינפורמציה שפורסמו ע"י בעלי אינטרסים למיניהם… ואז חטפתי את הקורונה. ביום העשירי למחלה מצבי החמיר ואני מפונה לבית חולים איכילוב".

מאיר ממשיך בסיפורו: "בשלב זה ירד לי האסימון והבנתי שהסתבכתי וזה לא הולך להיות קל כמו שדאגו מומחי הסרבנים להוכיח את נאורותם על חשבון חיי אדם. כל כך כעסתי על עצמי, על מה שעוללתי למשפחתי שנאלצה לקבל בכניעה את המצב אליו נקלעתי בגלל סרובי להתחסן…".

דיין מספר, כי "תוך 48 שעות חלה הדרדרות מהירה במצבי עד איבוד הכרה, הורדמתי והונשמתי במשך 8 ימים. אחרי אשפוז של 3 שבועות בטיפול נמרץ, כשאני מטלטל בין חיים למוות, יצאתי מכלל סכנה".

בהמשך מספר דיין, כי הדרך להחלמתו עוד ארוכה מאוד, "אני עורך בדיקות מסיביות על מנת לרפא את גופי בנזקים שהנגיף הותיר לי. זה כולל ניתוחים, שיקום ריאות אינטנסיבי ועוד שלל פרוצדורות רפואיות".

לסיום הוא קורא לסרבני החיסונים להתעמת עמו, ומייצר משוואה חדשה; "עכשיו תרשו לי לפנות לכל הסרבנים, הוגי דעות למיניהם וכאלה שידם קלה על המקלדת ותרשו לי להזמין אתכם להתעמת איתי: מאיר דיין, עובדה קיימת לנזקי מחלת הקורונה ושיצא מזה בנס!".

"ישנה משוואה אחת והיא: מי שמתחסן נושם ומי שלא מתחסן לא נושם!". סיפורו של מאיר בן 49 שותף במהירות ע"י רבים ברשתות החברתיות השונות, והפך לויראלי ביותר, כשנחשף למאות אלפים.

קורונה בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד