י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המדריך לבחירת רופא לניתוח לייזר בעיניים

להלן 8 טיפים שיעזרו לכם למצוא את הרופא הטוב ביותר עבור ניתוח הלייזר בעיניים שלכם

המדריך לבחירת רופא לניתוח לייזר בעיניים
פרופסור אבי סלומון צילום: באישור הלקוח

רוצים להסיר משקפיים בלייזר ולא יודעים באיזה מנתח לבחור? איך תמצאו רופא מומלץ עם ניסיון רב להסרת משקפיים בלייזר? יש מגוון רב של מכונים רבים ומנתחים המציעים ניתוחים של הסרת משקפיים בלייזר. כל מכון מתהדר בשיטה הייחודית שלו, ובמכשור המתקדם והמתוחכם ביותר. אז הנה לפניכם 8 טיפים שיעזרו לכם למצוא את הרופא הטוב ביותר עבור ניתוח הלייזר בעיניים שלכם:

  1. גודל המכון ושנות קיומו - ככל שהמכון גדול יותר, קיים שנים רבות יותר, עובד בו צוות של מספר רופאים מנתחים, ונפח הניתוחים שמבוצע בו גדול יותר, כך הסיכוי שהניתוח יעבור בהצלחה רב יותר. כמו בכל תחום ברפואה, גם בתחום הזה יש לניסיון המצטבר השפעה רבה על הצלחת הניתוח.

  2. מכון לייזר שקשור למרכז רפואי גדול–  מכון כזה נהנה מגיבוי של מחלקת עיניים במרכז הרפואי, שנותנת שירותי חדר מיון 24 שעות ביממה. קשר כזה נותן מענה תמידי לבעיות שעלולות לצוץ בסופי שבוע ובחגים, והחשוב מכל: מגדיל באופן משמעותי את הבטיחות בניתוח ובתהליך שלאחריו.

  3. קשר אישי עם הרופא המנתח לאורך כל התהליך – האם הרופא המנתח מלווה אותך לאורך כל התהליך, החל בבדיקת ההתאמה, במתן ההסבר על הניתוח, ובהמשך – בבדיקות שלאחר הניתוח? האם הרופא המנתח זמין לשאלות אחרי הניתוח? האם הוא נותן לך את מספר הטלפון הנייד שלו לקבלת מענה מהיר לפתרון בעיות ולמענה על שאלות לאחר הניתוח? אין ספק שלקשר המתמשך והישיר בין הרופא המנתח ובין המנותח חשיבות רבה בהצלחת התהליך ובבטיחותו.

  4. מיהו הרופא המנתח והאם הוא מומחה לקרנית? - האם יש לרופא נסיון של שנים רבות בניתוחי לייזר? האם הרופא המנתח הוא גם מומחה למחלות וניתוחי הקרנית? ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתבצע על הקרנית, ולכן יש חשיבות לכך שמנתח הלייזר הוא גם מומחה לקרנית. רק מומחים לקרנית יכולים להבטיח ניתוח מדוייק ומוצלח, לדעת מי מתאים לניתוח, ולבצע את התהליך כולו בבטיחות ובהצלחה.

  5. האם המכשור הוא המתקדם ביותר? – האם המכון מצוייד במכשור המתקדם ובטכנולוגיה העדכנית ביותר? קשה לבדוק את הנושא הזה בצורה אובייקטיבית, אך ניתן לשאול את הרופא המנתח מהו המכשור ולאיזה חברה הוא שייך. האם המכון משתמש בטכנולוגיה המבוססת על ה- Wavefront? האם פיצול המתלה מבוצע בעזרת femtosecond laser (ניתוח האינטרא-לאזיק)? 

  6. האם יש הקפדה על הבטיחות? – הבטיחות קודמת לכל. הקפדה על הבטיחות מתבטאת בסינון קפדני של המועמדים לניתוח, בהקפדה על קבלת מידע אמין על המשקפיים או עדשות המגע בהם המועמד לניתוח משתמש, בהקפדה על ביצוע הניתוח רק אם המספר במשקפיים יציב לפחות שנה, ובהקפדה על הפסקה מוחלטת של שימוש בעדשות מגע למשך שבועיים לפחות לפני הניתוח.

  7. מהו רמת השירות הניתן ע"י צוות המכון?–  האם צוות המכון (פקידי קבלה, אנשי טלמרקטינג, טכנאים, אופטומטריסטים) אדיבים, שירותיים, מסבירי פנים? האם ניתן לקבל מענה מהיר לשאלות שעולות לאחר בדיקת ההתאמה ולקראת הניתוח? ניתן לקבל מידע מחברים או קרובי משפחה שעברו את הניתוח במכון מסויים, וללמוד מניסיונם על הקשר עם המכון גם לאחר הניתוח.

  8. זמינות המידע ברשת על הרופא המנתח ועל המכון–  האם יש לרופא המנתח ולמכון אתרי אינטרנט שמספקים מידע מפורט על התהליך כולו? האם ניתן לקבל מידע זמין ועדכני עליהם דרך ערוצים שונים ברשת (אתר אינטרנט, דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב, פורומים למענה על שאלות בתחום וכו').

ולבסוף – אין חכם כבעל ניסיון. ולכן חשוב לבדוק היטב בידי מי תפקידו את העיניים שלכם בביצוע הסרת משקפיים בלייזר, ולאסוף מידע מוקדם ברשת ומשיחות עם חברים שעברו את הניתוח, כדי שתגיעו למכון הטוב ביותר שיתן לכם את התוצאה הטובה ביותר שתאפשר לכם ראייה איכותית ללא תלות במשקפיים..

 

לייזר רופא עיניים תוכן שיווקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד