י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
טרנד חדש של נהנתנות שלטונית

השר שהמריא לדובאי על חשבון עובדי משרדו

השר מתן כהנא לקח עשרות אלפי שקלים מתקציב "ימי עיון והעשרה" שיועד לעובדי משרדו, וטס לדובאי, שם נמצא בימים אלה שר נוסף, אלי אבידר, שר ללא תיק שטס גם הוא לדובאי. מלשכתו של כהנא נמסר: "שר הדתות מכהן גם כחבר בקבינט ולכן יש לו צורך בנסיעה"

השר שהמריא לדובאי על חשבון עובדי משרדו
מתן כהנא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לשירותי דת מתן כהנא טס לדובאי על חשבון עובדי משרדו. לפי הדיווח הערב (שלישי) ב'כאן 11'. כהנא לקח את תקציב הנסיעה בעלות עשרות אלפי שקלים מתקציב "ימי עיון והעשרה" שיועד לעובדי משרדו.

בלשכתו הסבירו את סיבת טיסתו ליעד הנחשק: "שר הדתות מכהן גם כחבר בקבינט ולכן יש לו צורך בנסיעה".

במשרד לשירותי דת הגיבו: "ימי העיון לעובדים צפויים להתקיים לאחר אישור תקציב המדינה. נסיעתו של השר מתן כהנא לאמירויות הינה חלק ממשלחת שרים ואושרה על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים כנדרש. בפני השר כהנא לא הובאה שום הצעת החלטה לתעדף את הנסיעה על פני פעילות לעובדים".

יצוין כי בימים האחרונים אנו עדים לשרים רבים בממשלה, שממריאים בזה אחר זה ליעד החם מאז הסכמי השלום עם האמירויות. גם השר אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שהתמנה לשר ללא תיק, מחשש שלא יישר קו עם הקואליציה, נמצא בימים אלה באחוד האמירויות ומקיים מפגשים עם גורמים בכירים במדינה, לא ברור לשם איזו מטרה נעלה שמצדיקה הוצאה רבה כזו על חשבון משלם המיסים הישראלי.

מתן כהנא דובאי איחוד האמירויות אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד