י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניסיון החיסול של המיליארדר

משטרת קפריסין עצרה חשוד נוסף בתכנון רצח ישראלים

לפני כשבועיים דווח על ניסיון חיסול של המיליארדר טדי שגיא בקפריסין | בישראל האשימו את האיראנים במזימה אך במשטרת קפריסין הכחישו מכל וכל | אמש נעצר חשוד נוסף תושב פאפוס

משטרת קפריסין עצרה חשוד נוסף בתכנון רצח ישראלים
אילוסטרציה צילום: pixabay

המשטרה הקפריסאית עצרה אמש גבר פקיסטני בן 27 המתגורר ועובד כספק מזון בפאפוס, בחשד ששיתף פעולה עם הגבר מאזרבייג'אן בן ה-38, שנעצר לפני מספר שבועות. שניהם חשודים בתכנון רצח ישראלים.

מעצרו של הגבר בן ה-27 התרחש לאחר שהמשטרה הקפריסאית גילתה ששוחח עם הגבר החשוד מאזרבייג'אן. כך על פי גורמים במשטרה, על פי הדיווח בקפריסין, שני הגברים קיימו שיחות רבות ביניהם.

כוחות משטרה ממשטרת פאפוס ערכו חיפוש בדירה בה הוא מתגורר, והם לקחו משם שלושה טלפונים ניידים. לאחר מעצרו הוא הועבר לבירה ניקוסיה, שם יובא בפני שופט להארכת מעצר.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", גבר אזרי בן 38 נעצר בחשד שתכנן רצח ישראלים, ואינו משתף פעולה עם המשטרה ומסרב לענות על שאלות, אך הדבר הראה לשוטרים את שני המקומות באיה נאפה בהם שכר שתי מכוניות.

באחת המכוניות השכורות נמצא אקדח עם משתיק קול זמן קצר לאחר שהגיע מצפון לדרום קפריסין, מדיווחים בקפריסין עולה כי הוא הגיע מרוסיה לפני כארבעה שבועות והיה במעקב משטרתי.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", על פי דיווחים בקפריסין, החשוד הגיע מרוסיה לפני כארבעה שבועות דרך שדה התעופה בלרנקה וביקר בצפון קפריסין כמעט מדי יום. האיש נעצר וברשותו נמצא אקדח מצויד עם משתיק קול, שעבר בדיקה בליסטית כדי לקבוע אם הוא שימש בפשעים אחרים. גם הטלפון הנייד שלו נבדק.

משטרת קפריסין טדי שגיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד