י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הם שותפים טבעיים"

ההשתלחות בחרדים: ראש המועצה קורא לבנט לחזור בו

בשל דבריו של ראש הממשלה על כך שצריך להגביל את כוחם הפוליטי של החרדים, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אחד מבכירי ראשי המתנחלים - קורא לראשון לחזור בו מדבריו | לטענתו "צריך להעמיק את השותפות בין הציונות הדתית והחרדים"

ההשתלחות בחרדים: ראש המועצה קורא לבנט לחזור בו
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אמירתו של ראש הממשלה כלפי הגבלת הכוח הפוליטי של החרדים ממשיכה לעורר סערה, כשהיום (רביעי) אחד מבכירי ראשי המתנחלים קורא לבנט לחזור בו מדבריו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קורא ראש הממשלה נפתלי בנט לחזור בו מדבריו "ציבורית ופומבית", שלטענתו השמאל מנסה לסכסך בין המגזר הדתי-לאומי לבין החרדים.

"הציבור החרדי ונבחרי הציבור שלו הם שותפים טבעיים שלנו, אנחנו והם חד המה" אמר הבוקר. "הדרה של החרדים תפגע במרקם החברתי של ישראל. עלינו לפעול בכדי להעמיק את השותפות בין הציונות הדתית, המחנה הלאומי והחרדים השילוב הזה הוא חומת המגן של מדינת ישראל".

יוסי דגן

דגן טען: "הכוחות השמאליים בממשלה מייחלים כי בין הימין לבין החרדים יפתח שבר פוליטי גדול והפרדה - הציבור, גם החרדי וגם הציוני דתי - רואה את עצמו ברובו בשותפות יחד".

"אני בטוח שבנט לא התכוון לפגיעה בציבור החרדי, טוב יעשה ראש הממשלה אם יחזור בו ויבהיר ציבורית ופומבית. הציבור החרדי, הציונות הדתית ובוודאי מתיישבי השומרון - כולנו יחד, אחים שותפים אנחנו", הוסיף.

נפתלי בנט יוסי דגן חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד