ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הפכו אותם למצורעים"

הח"כ מאיים: לא אתחסן - אנשים עוד יירצחו מההסתה

ח"כ יברקן מהליכוד התעמת עם שר הבריאות הורוביץ, ואמר כי כאות הזדהות עם סרבני החיסון שעוברים הסתה קשה - הוא מתכוון לא להתחסן עם המנה השנייה והשלישית. הוא טען כי ההסתה עלולה להוביל לרצח

הח"כ מאיים: לא אתחסן - אנשים עוד יירצחו מההסתה
גדי יברקן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חבר הכנסת גדי יברקן מהליכוד הודיע היום (רביעי) במליאת הכנסת כי הוא מתכוון למרוד בהוראות משרד הבריאות ולא להתחסן במנה השנייה והשלישית לנגיף הקורונה.

ח"כ יברקן עלה לשאול את שר הבריאות הבריאות ניצן הורוביץ, שהשיב לשאלות מעל דוכן הכנסת, לגבי ה"הסתה הנוראית" שקיימת, לדבריו, לגבי סרבני חיסונים.

יברקן ציין כי הוא בעד חיסונים אבל רק בגלל חששו ש"אנשים עוד יירצחו" מההסתה - הוא מתכוון לא להתחסן לנגיף, במטרה להזדהות איתם.

לדבריו, ההסתה הגיעה לשלבים מסוכנים מאוד. "הורים מבקשים להחרים את הילדים של אלה שלא התחסנו. אלה שלא מתחסנים כבר הפכו ליותר מצורעים מהקורונה עצמה".

הוא ציין כי הוא התחסן כבר עם מנת החיסון הראשונה, אבל "אני קרוב בעצמי למרוד בהוראות שלכם רק כדי להזדהות איתם", ציין הח"כ.

שר הבריאות הורוביץ כעס מאוד על דבריו של יברקן ותקף: "אתה רק מחריף את המצב ופוגע במי שאתה רוצה לסייע לו".

חכ גדי יברקן הבהיר לאחר מכן בהודעה: "הניסיון של שר הבריאות הכושל לייצר סביבי פייק ניוז לא יצלח. ראו בעיניכם, הדגשתי בדבריי במליאה שאני בעד החיסונים, שאני בעצמי התחסנתי ואף חליתי והחלמתי, ובאותה נשימה הדגשתי שצריך להיות קשובים לשיח האלים שנוצר ברשתות כלפי אלו שבוחרים לא להתחסן, כמו אותם הורים שמבקשים לבצע חרם על ילדים שהוריהם לא מתחסנים".

"על משרד הבריאות לשים לב גם לשיח הזה ולא ללבות אותו. חוסר המודעות או המחשבה מוביל כבר כעת להסתה בוטה ועלול להגיע לאלימות פיזית.
כאמור, אני בעד החיסונים ואף קורא לכל הציבור בישראל להתחסן בהקדם ובאותה נשימה מדגיש- מדינת ישראל היא מדינת חוק שיש בה חופש בחירה", כתב יברקן.

"זכותם של אנשים לא להתחסן ולקחת על עצמם את האחריות לבחירתם זו ולהדרתם ממקומות ציבור. התנהלות הדוקה כן - אלימות לא!", לשון הודעת ח"כ יברקן.

חיסון לקורונה גדי יברקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד