ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"הקב"ה ישפוט מלמעלה"

נתניהו התקזז עם גנץ: חוק יסוד ההגירה נפל

לאחר ששרת הפנים ובכירת 'ימינה' איילת שקד לא הצליחה להגיע להסכמות עם יוזם החוק, חוק יסוד: הגירה, הוא נפל במליאה - כשנציגי הימין בקואליציה מתנגדים | בליכוד תוקפים: "בנט ושקד מסכנים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

נתניהו התקזז עם גנץ: חוק יסוד ההגירה נפל
ח"כ שמחה רוטמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי דחיות ומגעים שהתפוצצו - חוק יסוד: ההגירה נפל היום (רביעי) במליאת הכנסת, ברוב של 57 מתנגדים מול 45 תומכים. חברי הימין בקואליציה התנגדו לחוק אותו הגיש חבר הכנסת רוטמן מ'הציונות הדתית'.

תחילה התנהלו מגעים מסוימים בין שרת הפנים איילת שקד לבין חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת 'הציונות הדתית', יוזם החוק כאמור, במטרה להגיע להסכמות ולהעביר את החוק. אך בתחילת השבוע המו"מ פוצץ, והאחרון הודיע שיעלה אותו להצבעה.

"ממשלת בנט הפילה היום את 'חוק יסוד ההגירה' אחרי שאישרה השבוע איחוד של 440 משפחות פלסטיניות בשטח ישראל", תקפו ב'ליכוד', כשראש מפלגתם נתניהו לא הגיע להצבעה והתקקז עם שר הביטחון. "בנט ושקד מחזירים את זכות השיבה ומסכנים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית''.

"לא יהיה אחד שלא יראה את הסרטון הזה ולא ידע על מי אפשר לסמוך ועל מי אי אפשר לסמוך, את מי מעניינת מדינת ישראל היהודית ואת מי מעניין הכיסא והשררה. הקדוש ברוך הוא ישפוט מלמעלה'', תקף יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ'.

שמחה רוטמן איילת שקד מדיניות ההגירה בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד