י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פילוג באופוזיציה

השר המאוכזב צפוי להתפטר במידה ולא ישודרג  

השר ללא תיק אלי אבידר, שהתאכזב מאיבוד תיק המודיעין לאחר סערת אליעזר שטרן, צפוי להתפטר מהממשלה במידה ולא יקבל תפקיד משמעותי. המהלך לא צפוי להשפיע על יציבות הקואליציה, זאת בעקבות תככים בסיעות האופוזיציה

השר המאוכזב צפוי להתפטר במידה ולא ישודרג   
אלי אבידר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

השר אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' מתכוון לדרוש תפקיד ממשלתי משמעותי, ובמידה ודרישתו לא תיענה, הוא צפוי להתפטר מהממשלה.

על פי הדיווח של עמית סגל ב'חדשות 12', אבידר, השר ללא תיק שאמור היה להתמנות לשר המודיעין לאחר שאלעזר שטרן יפנה את מקומו במשרד לטובת ראשות הסוכנות היהודית, מאוכזב מאוד מההתפתחויות, לאחר שככל הנראה איבד את תיק המודיעין שיועד לו, זאת לאחר שהשר אליעזר שטרן פרש מהמרוץ לראשות הסוכנות היהודית.

בעקבות האכזבה, אבידר לא מתכוון להישאר בתוארו הנוכחי 'שר ללא תיק' לאורך זמן רב, שבגינו הוא סופג ביזיונות ועלבונות, שכן אבידר עובד מהכנסת, לא מלשכה במשרד ראש הממשלה ובלי תקני עוזרים וגם עולה למשלם המיסים כמשכורת של שר בעוד אינו ממלא תפקיד משמעותי וחיוני. הצעד הבא שלו צפוי להיות התפטרות מהממשלה.

הצעד הצפוי של אבידר לא יחולל שינוי מיוחד בממשלה, זאת על רקע חוסר התפקוד של האופוזיציה שרק היום הוכיחה שאינה הומוגנית ולא לוחמנית כפי שהבטיחה בראשית דרכה. האופוזיציה מפולגת מאוד כאשר מספר בכירים זועמים על הליכוד, בטענה כי חבריה עסוקים במריבות פנימיות שמביאות לאופוזיציה - כישלון אחר כישלון.

אלי אבידר אליעזר שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד