י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מערכות ההגנה הופעלו

דיווח בסוריה: ישראל תקפה הלילה במחוז חומס

על פי מקורות סוריים, חיל האוויר הישראלי תקף הלילה במדינה | זו התקיפה השניה השבוע שמיוחסת לישראל | על פי הדיווח נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה, לא דווח על נפגעים

דיווח בסוריה: ישראל תקפה הלילה במחוז חומס
צה"ל תוקף - ארכיון צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הלילה, כי "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד יעדים עוינים סמוך לעיר תדמור שבמחוז חומס. לטענת סוריה, התקיפה בוצעה מאזור הגבולות עיראק סוריה ירדן". בטלוויזיה הסורית הרשמית ייחסו את התקיפה לישראל.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסים ישראליים תקפו מכיוון משולש הגבולות ירדן סוריה ועיראק מטרות בשדה התעופה הצבאי T-4. על פי דיווחים בסוריה, גורם צבאי דיווח כי בתקיפה נהרג חייל סורי ושלושה אחרים נפצעו.

מקור בצבא סוריה אומר כי התקיפה בוצעה מאזור א-תנף לעבר מגדל תקשורת וכמה נקודות באזורו. לדבריו התקיפה גרמה לנזקים, ביום שישי האחרון יוחסה לישראל תקיפה בסוריה גם כן, גם אז אמר גורם צבאי סורי כי היא בוצעה מאזור בסיס א-תנף שבמשולש הגבולות סוריה-עיראק-ירדן.

בנוסף ערוץ אל-עאלם האיראני בשפה הערבית דווח כי כלי טיס אמריקנים לא מאוישים תקפו בקרבת מעבר אל-בוכמאל בגבול בין סוריה לעיראק. לא ידוע על נפגעים. קודם לכן דיווח מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, שמקום מושבו בבריטניה, על פיצוצים עזים שנשמעו באותו אזור בו זמנית עם גיחות של כלי טיס לא מאוישים לא מזוהים. לדיווחים אין אישור מכל מקור רשמי (אמריקני/סורי/עיראקי).

סוריה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד