י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"דרישות מטורפות"

בן כספית תוקף את נתניהו: "תתבע אותי"

העיתונאי בן כספית התייחס לדיווח על בקשה לאישור הוצאות הלשכה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שמסתכמות בכשני מיליון שקלים, וטען שהבזבוז של הזוג נתניהו מכספי ציבור לא היה כמותו: "אני קובע ומזמין לתבוע אותי"

בן כספית תוקף את נתניהו: "תתבע אותי"
בן כספית ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ב'חדשות 12' דווח אמש (רביעי) כי ועדת הכספים קיבלה בקשה לאישור הוצאות הלשכה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בשנתיים הקרובות, על פי הפרסום, הסכום מגיע לכשני מיליון שקלים.

העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית התייחס בתוכניתו ברדיו 103 לדיווח, וטען שבזבוז כספי הציבור מצד הזוג נתניהו לאורך השנים לא היה כמותו. במהלך השידור, אף הזמין אותם לתבוע אותו.

"טירוף והתנפלות כזו על כספי ציבור, החל ממחזור בקבוקים לטובת הקופה הקטנה של הגברת ואינספור הוצאות קיסריה. אני קובע ומזמין לתבוע אותי שטירוף כזה על כספי ציבור שלא הייתה דומה לשום דבר. החל ממחזור בקבוקים לטובת הקופה הקטנה של הגברת נתניהו והנזילה או המים בבריכה, אל תיקח את הרעיה וכביסה מלוכלכת במזוודה על חשבון הציבור".

לדברי כספית, "אני רגיש מאוד לכספי ציבור, זה התפקיד של הממשלה, אזכיר לך שאתמול פרסמה דפנה ליאל את דרישתו של נתניהו למימון לשכתו, תשלומי חניות, ניקיון ושכר דירה ב-2 מיליון שקל".

הוא הדגיש, "לראש ממשלה לשעבר זה מגיע, אבל החוק חוקק לראשי ממשלה שפורשים כמו יצחק שמיר או אהוד אולמרט, יש לו לשכה כזו על חשבון המדינה אבל הוא רוצה עוד אחת, כי מה זה עוד אחת על חשבון המדינה, אז הרגישות שלך לכספי ציבור לא מרגשת אותי".

בן כספית בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד