ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כנופיית פשע באיצטלא דרבנן

טרור הסלולר: המארב, ההתנפלות האכזרית והתקיפה ברחובה של עיר

התוקף, המותקף ועדי ראייה בשיחה ל'בחדרי חרדים' | שלושה אירועי תקיפה נגד בעלי חנויות סלולר התרחשו השבוע - תקיפת בחור בחנות בי-ם, תקיפה אכזרית על בעל חנות לאחר מארב, ואלימות ברחוב הומה אדם בב"ב | החטא: בעלי החנויות אינם משתמשים בשרותי "ועדת הרבנים"

טרור הסלולר: המארב, ההתנפלות האכזרית והתקיפה ברחובה של עיר
התוקף א.ק. מצד ימין והמותקף דוד דוידוב בצד שמאל צילום: באדיבות המצלם

טרור הסלולר הולך ומחריף: שלוש תקיפות אלימות התרחשו במהלך השבוע כאשר בריונים המפגינים נגד בעלי חנויות הסלולר התפרעו וביצעו מעשי פשע גם בסתר, וגם ברחובה של עיר.

עוד בנושא:

חשיפה: המאפיה החרדית שמטילה אימה על חנויות הסלולר בבני ברק

1. התקיפה האלימה ברחובה של עיר

התקיפה האחרונה התרחשה היום (חמישי) כאשר דוד דוידוב, בעל החנות 'דידי פון' בבני ברק, הותקף ליד חנותו, על ידי בריון שהגיע להפגין נגדו, לאחר שסירב להיכנע לתכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

בעל החנות חטף אגרוף לפניו ברחוב רבי עקיבא, ליד חנותו, ושוטרים שהיו בסמוך למקום עיכבו את התוקף, לקחו פרטים ושחררו אותו.

המותקף, דוד דוידוב, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי אגרוף לפנים. כל כך חזק ועוצמתי. ממש כדי להרוג הוא עשה את זה, הבן אדם".

מאידך, התוקף טוען כי הוא קיבל גז מדמיע לפרצוף ולכן תקף אותו.

בעל החנות מכחיש את הטענות ואומר כי הוא לא יודע מי השפריץ גז מדמיע. "הלוואי שיתפסו אותו. לא יודע מי עשה את זה. התוקף לא נפגע בכלל מהגז, והוא גם ראה שאני לא השפרצתי. בכל זאת הוא ניגש אליי ותקף אותי".

דוידוב אומר כי הוא מוכן ללכת לעימות מול התוקף אצל הרב שלו או האדמו"ר שלו. "אני רוצה שהוא יגיד לפני הרב שלו שהוא ראה אותי תוקף אותו. אני מוכן ללכת איתו למכונת אמת, או למשטרה. לא תקפתי אותו ויש המון עדי ראייה שיוכיחו שלא תקפתי אותו".

עד ראייה נוסף מספר ל'בחדרי חרדים' כי הוא היה נוכח במקום ובעל החנות לא תקף בכלל את הבריון.

עם פרסום תמונתו של התוקף, הגיעה עדות נוספת על אלימות מצידו. "הבן אדם הזה תקף אותי בעבר. הוא ראה אותי באחד השטיבלאך בבני ברק עם סמארטפון ביד, הוא ירק והעיף לי את המכשיר מהיד", מספר המותקף.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' התוקף לא מכחיש את המקרה וכשמבין שהוא מדבר עם כלי תקשורת, הוא מנתק את השיחה.

המשטרה מעכבת את התוקף א.ק./ צילום: באדיבות המצלם

2. המארב ליד החנות וההתנפלות האכזרית

אותו בעל חנות, דוידוב, הותקף גם שלשום (שלישי) במהלך שעות העבודה שלו בחנות. הוא מספר כי התוקף חיכה לו במקום שאין בו מצלמות. "בסביבות השעה 19:00 ירדתי לשירותים. חיכה לי שם מישהו. פשוט חטפתי מכה ונפלתי אחורה על הרצפה". 

"אני קיבלתי מכה לפרצוף, לתוך השפתיים שלי. השפתיים שלי נפתחו. התנפח לי הסנטר. קיבלתי מכה מאוד חזקה. נשכבתי על הרצפה למשך חמש דקות", הוא מספר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כבר על התקרית האלימה, מספר שעות לאחר התקיפה, אך בעל החנות העדיף לא לחשוף זאת. כעת, כשהתוקפים מתפרעים ברחובה של עיר ולעיני כל, הוא הסכים שנפרסם את המקרה החמור.

3. תקיפת הבחור הצעיר בתוך חנות בירושלים

מקרה נוסף של אלימות נרשם השבוע, מספר שעות לפני ההתנפלות על דוידוב. קיצונים שהפגינו ביום שלישי נגד חנות הפלאפונים 'ענק הסלולר' בירושלים, תקפו באלימות קשה צעיר חרדי שביקש לקנות מכשיר פלאפון.

החנות ממוקמת ברחוב מלכי ישראל 24 בשכונת גאולה בירושלים, והבעלים של החנות סובל בתקופה האחרונה מהפגנות אלימות שמתקיימות נגדו, זאת בגלל סירובו לתקנות הכשרות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

התקיפה בחנות הסלולר בירושלים/ צילום: ענק הסלולר

הבעלים של החנות מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הוא רגיל לראות התנפלויות על לקוחות שנכנסים לחנות במהלך הפגנות, אך מה שהתרחש היום עבר כל גבול.

עוד הוא טוען: "אני בכלל לא מוכר סמארטפונים או מכשירים שאינם מקובלים במגזר החרדי - אני רק לא מוכן לקבל את הקריטריונים המחמירים של 'ועדת הרבנים' שעלולים לגרום לי להפסדים כלכליים".

 

 

 

תקיפה ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד