י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרב הראשי ביקר בהר חברון: "ביקור חשוב"

הרב הראשי התארח אתמול ביישובי המועצה האזורית הר חברון, שם מסר שיעור בנושאי שמיטה וביקר בכולל דיינות ובאולפנה צביה הר חברון | ראש המועצה יוחאי דמרי: "מודה לרב על הביקור החשוב"

הרב הראשי ביקר בהר חברון: "ביקור חשוב"
הרה"ר הגאון רבי דוד לאו בביקור בחברון צילום: עודד בן משה

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, הרב דוד לאו, ביקר היום (חמישי) במספר ישובים ומוסדות ברחבי הר חברון. את היום הרב לאו פתח בהשתתפות ביום עיון בנושא השמיטה שהתקיים בישיבת "נטע ימינך" באשתמוע.

בישיבה דיבר הרב על הלכות שמיטה לגבי מאכל, גינה ופירות וירקות שביעית. משם המשיך הרב לאולפנת צביה באשתמוע, ושוחח עם בנות האולפנה בדברי תורה, וקיבל סקירה על האולפנה ואופי הלימודים במקום.

בכניסה לישוב בית יתיר קיבלו את פניו של הרב לאו ילדי הישוב יחד עם רבני המקום ולאחר מכן מסר הרב שיעור במכינה הקדם צבאית בראשותו של משה הגר. הרב דיבר עם התלמידים על ירושתינו מהאבות - גבורה, ענווה ומסירות נפש והדגיש שכל אחד מאיתנו יכול לממש את ירושה זו מתוקף היותו בן לעם היהודי.

אחרי ביקור בישוב סוסיא, הגיע הרב לכולל הדיינות בבית חגי שם נפגש עם רב הישוב, הרב משה רבינוביץ, ועם ראשי הכולל הרב אמוץ כהן והרב אביעד תפוחי. הרב לאו הביע את התפעלותו מרמת הלימוד ומהאברכים בכולל.

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל אמר בסוף הביקור: "התרשמתי מאוד מהעולם התורני הגדול בהר חברון, חבל ארץ משמעותי המלא בילדים, בני נוער, גברים ונשים איכותיים, תורניים ומלאים ביראת שמים. אני מברך אץ המועצה כולה שתגדל, תתפתח רוחנית ומעשית ויצליחו בכל אשר יעשו"

יוחאי דמרי, ראש המועצה הודה לרב לאו על הביקור, ואמר: "זכות גדולה עבורנו לארח את הרב במועצה. בביקור קצר הרב טעם ממגוון המוסדות החינוכיים והתורניים בהר חברון. אנו מאחלים לרב הצלחה בכל אשר ילך".

הרב דוד לאו חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד