י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מפלגה שמשפילה את כבוד התורה"

בעלה של הח"כית במתקפה חריפה נגד סמוטריץ'

לאחר האמירה של יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' נגד הח"כים הערבים בכנסת, שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה, תוקף אותו במילים חריפות, תוך שהוא טוען כי עדיין ישנה אפשרות להקים ממשלת ימין בתמיכת רע"מ | בנוסף טען: "מפלגתו עושה מניפולציות זולות על רבנים"

בעלה של הח"כית במתקפה חריפה נגד סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתקפה חריפה: שמוליק, בעלה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, תוקף הערב (חמישי) את יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל יואל סמוטריץ', וטוען שהוא לא ראוי להיקרא אדם דתי.

סילמן, שהיה בין בני הזוג הבולטים של חברי הכנסת מ'ימינה', בשל המחאה נגדם על הצטרפותם לממשלה, תקף בחריפות את סמוטריץ' וטען שמפלגתו, תוך שהוא מקפיד לכנות אותה בשמה הקודם 'האיחוד הלאומי', עושה מניפולציות על רבנים.

"האמירה של סמוטריץ' על ערביי ישראל לא הייתה פליטת פה", טען בפוסט ארוך שפרסם בדף הפייסבוק שלו. "לאמירות של סמוטריץ' אין שום קשר ליהדות – משום שאנשי 'האיחוד הלאומי' לא ראויים להיקרא דתיים. כמה צביעות, כמה התחסדות, איזה זעזוע עמוק מהמשחק הפוליטי".

שמוליק סילמן המשיך ותקף: "אי אפשר לקרוא לאיילת שקד סמרטוט ולרוץ לצטט קטעים מהגמרא. מצטער, זה לא עובד, לא בבית דין של מטה ולא בבית דין של מעלה. ומה מוסר ההשכל? כי אם דברי חכמים בנחת נשמעים, זה אומר שדברי טיפשים בצעקות נשמעים?".

"הניצחון שלי הוא בכך שעידית מעולם לא השפילה איש, לא ביזתה, לא צעקה ולא זלזלה. כי היא מנהיגה חזקה. לא כתוב״ דרך ארץ קדמה לתורה״?", הוסיף.

"המפלגה בראשותו עושה מניפולציות זולות על רבנים", תקף בצורה חריפה בעלה של יו"ר הקואליציה את סמוטריץ', "זוכרים איזו עוגמת נפש הוא גרם לרב רפי פרץ? "אמחק אותך" בצלאל אומר לחגית משה, מה זה חייל מהסופרנוס? זה נציג התורה? ה׳ ישמור. זו מפלגה שמשפילה את כבוד התורה".

הוא הזכיר את עברו של סמוטריץ': "אדם שנעצר על ידי השב"כ עם 700 ליטר דלק בניסיון לבלום את תכנית ההתנתקות באופן אלים, הוא שיטיף מוסר לגנרלים ולבכירי מערכת הביטחון?".

"העובדה שהרב טאו, הרב דרוקמן והרב אליהו אישרו, ובצלאל פעל הפוך, מלמדת על קנאות ולא על יכולת הנהגה. ושורה תחתונה , גם עכשיו האיחוד הלאומי יכול להחזיר את נתניהו לשלטון ואת הימין המסורתי והחרדי. פשוט טירוף", כך לדבריו.

בצלאל סמוטריץ עידית סילמן שמוליק סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד