י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בן-גביר דרש לפטר

הצטלמה עם תומכי טרור: הח"כ השעה את היועצת

בעקבות תיעודים המציגים אותה משתתפת בקורס לצד שייחים שמסיתים נגד ישראל והינם תומכי טרור - יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן-ברק הודיע השעה את העוזרת הפרלמנטרית שלו | בן ברק הבטיח שיעשה בירור מעמיק: "אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר" | יו"ר 'עוצמה יהודית' קורא לפטרה

הצטלמה עם תומכי טרור: הח"כ השעה את היועצת
רם בן ברק בוועדת החוץ וביטחון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"מדובר בשערורייה": יו"ר ועדת חוץ וביטחון חבר הכנסת רם בן ברק, הודיע הערב (חמישי) על הקפאת עבודתה של עוזרתו הפרלמנטרית, בשל תיעודים שפורסמו ברשת ובהן היא נראית מצולמת לצד תומכי טרור.

האתר הימני 'הקול היהודי' פרסם אחר הצהריים תיעודים המראים כי ליניר אבו הזאז, יועצתו הפרלמנטרית של בן-ברק, השתתפה בקורסים יחד עם תומכי טרור ושייחים מסיתים.

בתחילה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון פרסם הודעה בה הוא מגבה את היועצת, אך לאחר שהחלה מיני-סערה תקשורתית הודיע כי הוא מקפיא את עבודתה עד שיחזור מביקור בחוץ לארץ.

"הקפאתי הערב את פעילותה של עו"ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו"ל", מסר. "בחזרתי ארצה אבצע בירור מעמיק מול עו"ד אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה".

''אקבל את מסקנותיי בהתאם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר", הבהיר חבר הכנסת ממפלגת 'יש עתיד', שכבר ידעה השבוע סערה אחרת עם השר אלעזר שטרן וגריסת התלונות.

בשל התיעודים, בימין קוראים לבן-ברק לפטר אותה. "בקואליציה לא רק יושבים עם תומכי טרור, אלא גם מעסיקים את חבריהם. מדובר בשערורייה, כשיועצת יו"ר הוועדה החשופה לחומרים מסווגים, מתרועעת עם תומכי טרור, היא מסכנת את בטחון ישראל", תקף חה"כ בן-גביר.

"מצופה מיו"ר הוועדה לפטר את היועצת, או לפחות להעבירה מתפקידה ולשלול לה את הסיווג הבטחוני", אמר וגם יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' קרא: "ועדת החוץ והביטחון היא הוועדה הרגישה ביותר בכנסת".

"לא יעלה על הדעת שמי שמקיימת קשרים הדוקים עם גורמים הקשורים לטרור תשתתף בדיוניה ותיחשף למידע הרגיש שעולה בהם. הכתובת על הקיר. טוב יעשה רם בן ברק אם יראה לה את הדלת החוצה מיד'', כך לדבריו.

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב להודעת רם בן ברק על הקפאת פעילות העוזרת שלו ותקף: "רם בן ברק מצטדק פה ומגלגל עיניים. אתמול פניתי אליו שוב ושוב והוא שחרר תגובות שמצדיקות את השתתפותה של העוזרת בסמינר עם תומכי הטרור. הוא לא באמת גילה זאת הערב, הוא פשוט גילה שיש מחיר ציבורי כשיו"ר ועדת חוץ וביטחון מעסיק מי שאוהבת ללמוד מתומכי פיגועי התאבדות. התנהלות מבישה מצידו". כך סגל.

איתמר בן גביר רם בן ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד