י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי שלושה פרופסורים

הסוף למוסד הפרויקטור? תלוי במצב התחלואה

פרופ' סלמאן זרקא, המשמש כפרויקטור הקורונה, הודיע למקורביו כי אם מגמת התחלואה תמשיך לרדת – בכוונתו לחזור לנהל את בית החולים זיו בצפת. שר הבריאות ניצן הורוביץ ככל הנראה לא ימנה פרויקטור חדש

הסוף למוסד הפרויקטור? תלוי במצב התחלואה
פרופ' סלמאן זרקא צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו

לאור נתוני התחלואה בקורונה, הנמצאים במגמת ירידה, פרויקטור הקורונה פרופסור סלמאן זרקא כבר מחשב את צעדיו חזרה לבית החולים אותו ניהל עד לכניסתו לתפקיד. 

ככל שהתחלואה תמשיך במגמת הירידה, הצורך בפרויקטור מיוחד להתמודדות עם הנגיף תתייתר והפרופ' סלמאן זרקא שניהל את בית החולים זיו בצפת צפוי לשוב לתפקידו.

אם וכאשר יעזוב את התפקיד ויחזור לתפקידו הניהולי הקודם, צפוי הפרויקטור להשאיר יחידה מיוחדת בתוך משרד הבריאות שתפקידה יהיה לנטר אחרי וריאנטים חדשים. כך דווח ב'חדשות 13'. זאת ועוד כי שר הבריאות ניצן הורוביץ צפוי להודיע על ביטול מוסד הפרויקטור ולא ימנה אדם אחר לתפקיד.

נזכיר כי מאז נכנס נגיף הקורונה לחיינו, מונו לתפקיד 'פרויקטור הקורונה' שלושה פרופסורים. הראשון היה הפרופ' רוני גמזו שכיהן קודם לכן כמנכ"ל משרד הבריאות, חמש שנים עד 2015, אז מונה לתפקיד מנכ"ל בית החולים איכילוב, שאותו עזב זמנית בחודשים יולי 2020 עד נובמבר באותה השנה לטובת תפקיד הפרויקטור.

הבא אחריו היה מנכ"ל משרד הבריאות בהווה, הפרופ' נחמן אש, שכיהן בתפקיד הפרויקטור כ-7 חודשים, מנובמבר 2020 ועד יוני 2021.

סלמאן זרקא רוני גמזו נחמן אש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד