1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. צרכנות

סופרמרקט חדש מגיע לאזור ופותח מלחמה ותחרות על הלקוחות

שחקן רביעי בתחום קמעונאות המזון מגיע לאזור 'קוקה קולה' בבני ברק ופותח מחדש את המלחמה על כל לקוח. מדובר בסופרמרקט חדש שהולך ומוקם בימים אלה במוסך המיתולוגי שעל שטחו נבנה פרויקט מגורים חדש שהתאכלס אך בחודשים האחרונים. האם אחד ייכנע ויסגור? ימים יגידו

קובי עוזיאלי, י' חשון תשפ"ב 16/10/2021 19:04

המתחרים דרוכים הצרכניה החדשה הצרכניה החדשה צילום: בחדרי חרדים/נתי שוחט, פלאש 90

המלחמה על הלקוחות נפתחת מחדש: אם חלפתם בימים האחרונים על פני רחוב כהנמן בבואכם אל העיר בני ברק או בצאתכם ממנה בוודאי נתקלתם במתחם רחב ידיים שעובר שיפוצים בימים אלה, ומוכנסים אליו אט אט עוד ועוד אביזרים שמסגירים את עתידו. כן לא טעיתם, המדפים, הקופות והעגלות ישמשו סופרמרקט חדש ורחב ידיים שייפתח בימים הקרובים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בסניף חדש של רשת 'שפע ברכת השם' שייפתח בקצה מתחם פג'ו-סיטרואן לשעבר שבחלקו נבנו מאות דירות חדשות במסגרת פרויקט 'גינות דוד'. בסופר החדש שהולך ונבנה הושקעו מיליוני שקלים מתוך ניסיון לגרות את עין הלקוח ולזכות בו.

החזית. 

עבור מי שמתגורר באזור, מדובר בבשורה של ממש, ולא כי מדובר ספציפית ברשת זו או אחרת, שכן כל שחקן חדש שמגיע לרדיוס מגביר את התחרות והתושבים מרוויחים. יש לציין כי ברדיוס של כמאה מטר, ברחוב המקביל, הלא הוא רחוב שלמה המלך, ישנם שני סופרמרקטים וותיקים שעשויים לאבד לקוחות לטובת הרשת החדשה שבאה לסביבה, מה שייאלץ אותם לפתות את הלקוחות להישאר אצלם בדמות הטבות ומבצעים שונים.

מדובר בסניף 'בר כל' הוותיק בתחילת הרחוב, ובהמשך את 'יש חסד', אשר לו סניף נוסף בקצהו השני של רחוב שלמה המלך פינת רחוב עזרא. בנוסף ישנו ברדיוס זה את סניף 'שוק העיר' הממוקם גם הוא במרחק כמאה מטרים בהמשך רחוב כהנמן, מול 'קוקה קולה', אר הינו החדש יותר והאחרון שנפתח אחרי קודמיו. כעת השחקן הרביעי עשוי לשנות את המפה ולנגוס בנתח השוק.

חרדים בסופר. אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90.

כמה מתושבי האזור ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הביעו שביעות רצון מהמהלך שישרת אותם. חלקם אומרים לנו כי יחלקו את קניותיהם היומיים, השבועיים או החודשיים בהתאם למחירים ולמבצעים שיתפרסמו מעת לעת ויכתתו רגליהם מרשת אחת לרעותה ולא ימהרו לערוק לצד אחד. 

בשנים האחרונות מאז ריבוי הרשתות המתחרות זו בזו, הצרכן הישראלי, בעיקר זה החרדי, שמחשב את כספו היטב בכדי לשרוד כלכלית בהתאם לצרכי המשפחה, הפך חכם יותר ואינו עורך קנייה מרוכזת במקום אחד, אלא מכתת רגליו בהתאם למבצעים שמתפרסמים באותו השבוע במגזיני הפרסום השונים או על לוחות המודעות בחוצות העיר.

האם בקרוב ייכנע אחד השחקנים ויסגור את סניפו? ימים יגידו.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. רמי לוי  


    • קראת את הכתבה? או לפחות חצי ממנה? זה שפע ברכת השם. הבנת הנקרא (ל”ת)


    • תחרות  


    • להציל את התושבים מלצאת מהשכונה להביא טרף לבית 


  2. סופרמרקט גדול ככל שיהיה, אם אין לו חניה צמודה אז זה לא שווה.  (ל”ת)


    • מעניין איפה יחנו באמת (ל”ת)

      ת

    • למי שיש רכב, חחח... לרוב באיזור אין. צרות של עשירים (ל”ת)


  3. הפרוייקט החדש כבר צפוי לקבל טיפול  

    אבו ג'ילדה

  4. הגיע הזמן  

    אחד שמבין

  5. שוק העיר  

    שוק העיר

  6. יש מספיק לכולם!  (ל”ת)


  7. אין על אושר עד לא רואים אף אחד  (ל”ת)

    איתמר

;