י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המתחרים דרוכים

סופרמרקט חדש מגיע לאזור ופותח מלחמה ותחרות על הלקוחות

שחקן רביעי בתחום קמעונאות המזון מגיע לאזור 'קוקה קולה' בבני ברק ופותח מחדש את המלחמה על כל לקוח. מדובר בסופרמרקט חדש שהולך ומוקם בימים אלה במוסך המיתולוגי שעל שטחו נבנה פרויקט מגורים חדש שהתאכלס אך בחודשים האחרונים. האם אחד ייכנע ויסגור? ימים יגידו

סופרמרקט חדש מגיע לאזור ופותח מלחמה ותחרות על הלקוחות
הצרכניה החדשה צילום: בחדרי חרדים/נתי שוחט, פלאש 90

המלחמה על הלקוחות נפתחת מחדש: אם חלפתם בימים האחרונים על פני רחוב כהנמן בבואכם אל העיר בני ברק או בצאתכם ממנה בוודאי נתקלתם במתחם רחב ידיים שעובר שיפוצים בימים אלה, ומוכנסים אליו אט אט עוד ועוד אביזרים שמסגירים את עתידו. כן לא טעיתם, המדפים, הקופות והעגלות ישמשו סופרמרקט חדש ורחב ידיים שייפתח בימים הקרובים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בסניף חדש של רשת 'שפע ברכת השם' שייפתח בקצה מתחם פג'ו-סיטרואן לשעבר שבחלקו נבנו מאות דירות חדשות במסגרת פרויקט 'גינות דוד'. בסופר החדש שהולך ונבנה הושקעו מיליוני שקלים מתוך ניסיון לגרות את עין הלקוח ולזכות בו.

החזית. 

עבור מי שמתגורר באזור, מדובר בבשורה של ממש, ולא כי מדובר ספציפית ברשת זו או אחרת, שכן כל שחקן חדש שמגיע לרדיוס מגביר את התחרות והתושבים מרוויחים. יש לציין כי ברדיוס של כמאה מטר, ברחוב המקביל, הלא הוא רחוב שלמה המלך, ישנם שני סופרמרקטים וותיקים שעשויים לאבד לקוחות לטובת הרשת החדשה שבאה לסביבה, מה שייאלץ אותם לפתות את הלקוחות להישאר אצלם בדמות הטבות ומבצעים שונים.

מדובר בסניף 'בר כל' הוותיק בתחילת הרחוב, ובהמשך את 'יש חסד', אשר לו סניף נוסף בקצהו השני של רחוב שלמה המלך פינת רחוב עזרא. בנוסף ישנו ברדיוס זה את סניף 'שוק העיר' הממוקם גם הוא במרחק כמאה מטרים בהמשך רחוב כהנמן, מול 'קוקה קולה', אר הינו החדש יותר והאחרון שנפתח אחרי קודמיו. כעת השחקן הרביעי עשוי לשנות את המפה ולנגוס בנתח השוק.

חרדים בסופר. אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90.

כמה מתושבי האזור ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הביעו שביעות רצון מהמהלך שישרת אותם. חלקם אומרים לנו כי יחלקו את קניותיהם היומיים, השבועיים או החודשיים בהתאם למחירים ולמבצעים שיתפרסמו מעת לעת ויכתתו רגליהם מרשת אחת לרעותה ולא ימהרו לערוק לצד אחד. 

בשנים האחרונות מאז ריבוי הרשתות המתחרות זו בזו, הצרכן הישראלי, בעיקר זה החרדי, שמחשב את כספו היטב בכדי לשרוד כלכלית בהתאם לצרכי המשפחה, הפך חכם יותר ואינו עורך קנייה מרוכזת במקום אחד, אלא מכתת רגליו בהתאם למבצעים שמתפרסמים באותו השבוע במגזיני הפרסום השונים או על לוחות המודעות בחוצות העיר.

האם בקרוב ייכנע אחד השחקנים ויסגור את סניפו? ימים יגידו.

סופרמרקט סופרמרקטים יש חסד בר כל שפע ברכת השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד