י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נשללה הידבקות בנגיף

ביל קלינטון אושפז בבית החולים עקב זיהום

ביל קלינטון נשיא ארה"ב לשעבר אושפז בבית החולים בעקבות זיהום | דוברו מסר כי מצבו משתפר וכי נשלל החשש להידבקות בקורונה

ביל קלינטון אושפז בבית החולים עקב זיהום
ביל קלינטון צילום: מתוך הטוויטר

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית החולים בגלל זיהום ללא קשר לקורונה. הנשיא לשעבר "משתפר ובמצב רוח טוב" לאחר שקיבל אנטיביוטיקה בבית החולים בקליפורניה, כך נמסר מדוברו. "ביל קלינטון אושפז לפני יומיים בבית חולים בלוס אנג'לס לטיפול בזיהום שאינו קורונה", אמר.

"ביום שלישי בערב אושפז הנשיא לשעבר ביל קלינטון במרכז הרפואי של אוניברסיטת קליפורניה לטיפול בזיהום שאינו קורונה", כך כתב אנג'ל אורניה, דוברו של קלינטון בטוויטר. "הוא משתפר, במצב רוח טוב, ומודה מאד לרופאים, לאחיות ולצוות המעניקים לו טיפול מעולה", סיים אורניה.

רשת CNN דיווחה כי קלינטון, בן 75, היה במחלקה לטיפול נמרץ, בעיקר כדי לתת לו פרטיות, והוא לא היה מחובר למכונת נשימה, כך על פי רופאים המטפלים בנשיא לשעבר ב-UCMI.

על פי הדיווח, מצבו אינו קשור לבעיות הלב הקודמות שלו או לקורונה, כך על פי ה-CNN. בהצהרה שנייה של דוברו של קלינטון צוטטו הרופאים ד"ר אלפש אמין וד"ר ליסה ברדק, שאמרו כי לנשיא לשעבר ניתנה אנטיביוטיקה ונוזלים. "לאחר יומיים של טיפול, ספירת תאי הדם שלו יורדת והוא מגיב היטב לאנטיביוטיקה", אמרו הרופאים. "הצוות הרפואי שבסיסו בקליפורניה היה בקשר רצוף עם הצוות הרפואי של הנשיא בניו יורק, כולל הקרדיולוג שלו. אנו מקווים שהוא יחזור הביתה בקרוב".

דובר של קרן קלינטון מסר כי הנשיא לשעבר שהה באזור לוס אנג'לס לאירועים פרטיים הקשורים לארגון הצדקה שלו. המרכז הרפואי UCI נמצא במחוז אורנג' כ -60 ק"מ דרומית-מזרחית ללוס אנג'לס.

ביל קלינטון אשפוז זיהום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד