י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצוד אחר המחסל

בכניסה לתפילת שחרית: איש העסקים נורה למוות

מחסל רכוב על אופנוע המתין הבוקר לאיש העסקים אלדד פרי, בכניסה לבית הכנסת ברחובות, וירה בו מטווח קצר | כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו | פרי בן ה-44 מוכר מתחום עסקי הנדל"ן, ולפי הערכות הרצח בוצע על רקע עסקיו | המשטרה מנהלת מצוד נרחב אחר היורה

בכניסה לתפילת שחרית: איש העסקים נורה למוות
אלדד פרי, זירת הרצח צילום: פלאש 90

איש העסקים ויזם הנדל"ן אלדד פרי נורה הבוקר (שישי) למוות על ידי אלמוני בחניון ברחובות. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44 , הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות ראשוניות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע הבוקר לבית הכנסת.

אלדד פרי//צילום: פלאש 90

המחסל, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה בפרי מטווח קצר ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה ובשעות אלו מתנהל מצוד אחרי היורה.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים קבעו את מותו של גבר בן 44 בדרך מרדכי בשיסט ברחובות. פראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בשנה שעברה קרסה החברה של פרי לאחר שנקלעה לקשיים. בעקבות כך, בית המשפט מינה נאמן זמני לעסקיו. חקירת הרצח הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה, שם יבדקו האם החיסול קשור לעסקיו של איש הנדל"ן.

חיסול יר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד