י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"סוף למדינת יהודה ושומרון"

חיכוך נוסף; השרה מיכאלי "סדרי העדיפויות ישתנו"

בכנס 'הגליל במרכז' בו משתתפים אנשי ציבור רבים, הודיעה שרת התחבורה מרב מיכאלי כי "מדינת ישראל הייתה יותר מדי זמן מדינת יהודה ושומרון" וכי הגיע העת להפסיקה. בתגובה עקץ ח"כ אורבך "ישבת עם מפלגתך יותר מדי באופוזיציה"

חיכוך נוסף; השרה מיכאלי "סדרי העדיפויות ישתנו"
בנייה ביו"ש צילום: Sebi Berens/Flash90

בכנס "הגליל במרכז" שנערך בימים האחרונים במטרה לחזק את הגליל ולהקצות יותר משאבים מהמדינה לאזור, משתתפים שרים, חברי כנסת, וראשי רשויות רבים, ביניהם, שר המשפטים גדעון סער, שר הבריאות ניצן הורוביץ, שרת הפנים איילת שקד, ושרת התחבורה מרב מיכאלי.

במהלך הכנס אמרה האחרונה, ששותפה בקואליציה תחת ראש ממשלה שעמד עד לא מכבר בראשות מפלגה שהובילה את הרחבת ההתיישבות ביהודה ושומרון, את המשפט הבא: "יותר מדי שנים מדינת ישראל הייתה מדינת יהודה ושומרון". והודיעה, "הגיע הזמן שתחזור להיות מדינת הנגב והגליל".

מדבריה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, קל להסיק מהי מידת "ההשפעה" של ראש הממשלה נפתלי בנט על שריו, כאשר כל שר הטוב בעיניו יעשה, מליברמן עם גזרותיו על הציבור החרדי, דרך לפיד שמותיר אותו לבדו בקבינט הקורונה, ועד מיכאלי על ההתיישבות.

יתכן ולבנט נוח יותר לתת מוסר לבכירי משרד הבריאות מעל האו"ם מאשר לשרים בקואליציה "בראשותו", שמחזיקים אותו עם ששת המנדטים בתפקיד. חשוב להקפיד על משוואה חדשה, אין שר אוצר - יש ראש האוצר. אין שרת תחבורה יש - ראשת התחבורה וכן על יתר השרים.

בינתיים שיגר ‏מי שיושב איתה בקואליציה, ח"כ ניר אורבך מימינה, הודעת עקיצה לשרה: יותר מדי שנים מירב מיכאלי ומפלגת העבודה ישבו באופוזציה. שמח שהם איתנו בקואליציה". והבטיח למורת רוחה של מיכאלי: "ממשלת ישראל מחוייבת ותמשיך להיות מחוייבת במידה שווה לנגב ולגליל, ליהודה ולשומרון".

מירב מיכאלי ניר אורבך יהודה ושומרון המשרד לפיתוח הנגב והגליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד