י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין תמיכה בממשלה

ראש העיר ב"ב: גדולי ישראל הורו לי להיפגש עם שקד

ראש עיריית בני ברק מבהיר מדוע נפגש עם השרה שקד החברה בממשלה שמדירה חרדים. "שאלתי את גדולי ישראל שהורו לי לקיימה. לא היתה בישיבה שום הבעת עמדה חלילה של תמיכה כזו או אחרת בממשלה"

ראש העיר ב"ב: גדולי ישראל הורו לי להיפגש עם שקד
אברהם רובינשטיין ר"ע ב"ב צילום: שוקי לרר

ביקורה הרשמי של שר הפנים אילת שקד ביום חמישי בעיר בני ברק, במהלכה נפגשה עם ראש העיר אברהם רובינשטיין עוררה זעם במחנה הימין וגם בציבור החרדי שתמהו איך נפגשים עם שרה ממשלת השינוי שמדירה חרדים וראש הממשלה בנט שקורא לצמצם את כוח החרדים. 

ח"כ משה ארבל מש"ס הוציא הודעה וכתב "מעשה האיוולת של ראש עיריית בני ברק להזמין את גברת שקד לביקור ממלכתי בעיר התורה והחסידות היא יריקה בפרצוף לרבבות משפחות חרדיות שימשיכו לגור בחניונים ומחסנים רק כי שקד ואלקין ביטלו את הקמת העיר החרדית בשפיר".

במחנה הימין הרבו לתקוף את הביקור ואף דוברו של ראש הממשלה טופז לוק כתב בטוויטר: "מדהים שאחרי האמירה המחפירה של בנט נגד הציבור החרדי, ראש עיריית בני ברק מכניס אותה למשרדו. כמה חוסר עמוד שדרה במנהיג ציבור חרדי אחד?". 

היום (שישי) בתגובה לפגישה מבהיר ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין את נושא הפגישה, וטוען כי שאל את גדולי ישראל בנוגע לקיומה: "אתמול ישבתי עם שרת הפנים שקד לפגישת עבודה מקצועית בנושאי התקציב העירוני, בפגישה השתתפו צוות גזברות עיריית בני ברק עם צמרת משרד הפנים לדיון במספר נושאים אקוטיים הקשורים בתקציב העירוני" הודיע רובינשטיין.

"למותר לציין, כי כמו בכל צעד בעשייה הציבורית והפרטית, שאלתי את מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בטרם התקיימה הפגישה, ואלו הורו לי לקיימה לאחר ששמעו את הפרטים והצורך התקציבי. לא היתה בישיבה זו שום הבעת עמדה חלילה של תמיכה כזו או אחרת בממשלה או בעמדותיה השונות".

אילת שקד אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד