י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התקרית בטקס הפרידה

רה"מ בנט נגד נתניהו: "ערעור על לגיטימיות הממשלה - דבר מסוכן"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נאם אמש בטקס הפרידה מראש השב"כ נדב ארגמן, אך לא טרח להזכיר את נוכחותו של רה"מ בנט | בתגובה, יוצא בנט במתקפה ישירה על הצנזור המכוון: "חבל לי על הצרימה באירוע הממלכתי, לא הייתי היחיד שנע באי-נוחות בכיסאו". בליכוד מיהרו להגיב

רה"מ בנט נגד נתניהו: "ערעור על לגיטימיות הממשלה - דבר מסוכן"
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע התקרית שארעה אמש בטקס החלפת ראשי השב"כ בו יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התעלם מנוכחותו של ראש הממשלה נפתלי בנט וספג צעקות מהקהל, ראש הממשלה בנט מתייחס היום לתקרית ותוקף.

בפוסט בפיסבוק אותו פרסם, ובו הוא נוהג לסכם את השבוע החולף כותב ראש הממשלה בנט "היה לי חבל על הצרימה באירוע כל כך ממלכתי ומרגש. לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכיסאו שם".

בנט הוסיף ותקף את ראש האופוזיציה נתניהו "אני מקווה שיו"ר האופוזיציה יבין שאי הסכמות פוליטיות הן דבר טבעי". לדברי ראש הממשלה, "מחלוקות הן חלק מהחיים. אבל ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן".

בפוסט בפיסבוק הביא ראש הממשלה זווית מעניינת לכך שאין לו ציבור מצביעים בזמן שהוא מדשדש בסקרים באיזור אחוז החסימה, "הנה עובדה שהרבה פרשנים פוליטיים מפספסים", כתב, "אני ראש הממשלה שהכי פחות מושפע מקבוצות לחץ ואינטרסים זה עשרות שנים. אני עובד אצל אזרחי ישראל. נקודה".

"אין לוביסטים, אין מרכז מפלגה, אין טייקונים. איני חייב לאף אחד מהם דבר, ולכן אין להם מנוף לחץ עליי", ציין בנט וחתם, "אני עובד אצלכם".

בליכוד לא נשארו חייבים ופרסמו בתגובה: "בנט כל כך "ממלכתי" שהוא "שכח" להזכיר את ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה לנשיא פרס ובציון שנה להסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה פעל להביא שבזכותם שרי הממשלה מעופפים בלי סוף למדינות המפרץ. ובאשר לאמירה של בנט על ערעור הדמוקרטיה, תמיד טוב לא לשכוח מה אמר אך לפני מספר חודשים".

ביבי נתניהו נפתלי בנט הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד