ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר ביקור השר

צו הרחקה לתוקף בעל חנות הסלולר 'דידי פון'

אליעזר קארפ קיבל צו הרחקה מחנות 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, לאחר תקיפת בעל החנות במהלך הפגנה נגדו על כך שאינו נכנע לתכתיבים של עסקני הסלולר מהוועדה לענייני תקשורת

צו הרחקה לתוקף בעל חנות הסלולר 'דידי פון'
התוקף א.ק. מצד ימין והמותקף דוד דוידוב בצד שמאל צילום: באדיבות המצלם

משטרת ישראל נתנה הבוקר (שישי) צו הרחקה לאליעזר קארפ, לאחר תקיפת דוד דוידוב, בעל חנות הסלולר 'דידי פון' בבני ברק, במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול מול החנות.

המשטרה עדכנה את בעל החנות 'דידי פון' כי קארפ קיבל צו הרחקה מהחנות שלו ברחוב רבי עקיבא למשך 30 יום.

קארפ שתקף את דוד דוידוב קיבל את צו ההרחקה רק הבוקר, לאחר שאתמול רק נאלץ למסור את פרטיו לידי שוטרים שנכחו במקום בעת אירוע התקיפה.

מספר שעות לאחר התקיפה האלימה הגיע שר התקשורת יועז הנדל לביקור בחנות וביקש מהשוטרים להקשיח נהלים בכל מה שקשור לגל האלימות מצד מפגיני הסלולר שתוקפים את בעלי החנויות שאינם נכנעים לתכתיבים של עסקני הסלולר מהוועדה לענייני תקשורת.

כזכור, כפי שדיווחנו אתמול, דוד דוידוב, בעל החנות 'דידי פון' בבני ברק, הותקף ליד חנותו על ידי אליעזר קארפ שהגיע להפגין נגדו, לאחר שסירב להיכנע לתכתיבים של עסקני הסלולר.

בעל החנות חטף אגרוף לפניו ברחוב רבי עקיבא, ליד חנותו, ושוטרים שהיו בסמוך למקום עיכבו את התוקף, לקחו פרטים ושחררו אותו.

המותקף, דוד דוידוב, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי אגרוף לפנים. כל כך חזק ועוצמתי. ממש כדי להרוג הוא עשה את זה, הבן אדם".

מאידך, התוקף אליעזר קארפ טען כי הוא קיבל גז מדמיע לפרצוף ולכן תקף אותו.

בעל החנות הכחיש את הטענות ואמר כי הוא לא יודע מי השפריץ גז מדמיע. "הלוואי שיתפסו אותו. לא יודע מי עשה את זה. התוקף לא נפגע בכלל מהגז, והוא גם ראה שאני לא השפרצתי. בכל זאת הוא ניגש אליי ותקף אותי".

דוידוב אמר כי הוא מוכן ללכת לעימות מול קארפ אצל הרב שלו או האדמו"ר שלו. "אני רוצה שהוא יגיד לפני הרב שלו שהוא ראה אותי תוקף אותו. אני מוכן ללכת איתו למכונת אמת, או למשטרה. לא תקפתי אותו ויש המון עדי ראייה שיוכיחו שלא תקפתי אותו".

עד ראייה נוסף מספר ל'בחדרי חרדים' כי הוא היה נוכח במקום ובעל החנות לא תקף בכלל את קארפ.

עם פרסום תמונתו של קארפ, הגיעה עדות נוספת על אלימות מצידו. "הבן אדם הזה תקף אותי בעבר. הוא ראה אותי באחד השטיבלאך בבני ברק עם סמארטפון ביד, הוא ירק והעיף לי את המכשיר מהיד", מספר המותקף.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', קארפ לא הכחיש את המקרה וכשהבין שהוא מדבר עם כלי תקשורת, הוא ניתק את השיחה.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת דידי פון צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד