י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערת גריסת התלונות

אבידר צעק על שטרן: "מה כבר ביקשו ממך?"

השר אלי אבידר שמע את פליטת הפה של השר שטרן בנסיעה ברכבו לעבר ישיבת הממשלה עם הקנצלרית והבין את הברוך. כשפגש את שטרן, הרים עליו את קולו: "מה כבר ביקשנו ממך, שלושה חודשים לסתום את הפה?"

אבידר צעק על שטרן: "מה כבר ביקשו ממך?"
אלי אבידר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בטורו השבועי ב'ידיעות אחרונות' חושף הפרשן עמית סגל את מה שאירע מהרגע בו שמע השר אלי אבידר ברכבו את פליטת הפה של שר המודיעין אלעזר שטרן בנוגע לגריסת התלונות האנונימיות. אבידר בחושיו הפוליטיים הבין כי התיק המיועד לו עומד בסכנה.

"בדרך לישיבת הממשלה עם אנגלה מרקל השבוע שמע השר אלי אבידר ברדיו את אלעזר שטרן מפטפט את עתידו הפוליטי לדעת", כותב סגל. "הוא האזין וכמעט התחרפן: הרי עתידו הפוליטי, תיק המודיעין, היה תלוי בכך ששטרן ייבחר לראשות הסוכנות היהודית. והנה, מתנדב שטרן מיוזמתו לטייל בשדה המוקשים של תלונות החיילים כדי להעניק לראש השב"כ המיועד הגנה שכלל לא התבקש לתת".

סגל מתאר בטורו איך אבידר הנזעם הרים את קולו כשפגש את אבידר בישיבת הממשלה. "בכניסה לקנצלרית נפגשו השניים: "מה כבר ביקשנו ממך?" הרים עליו אבידר את הקול, "שלושה חודשים לסתום את הפה?". עזוב, זה כלום, השיב שטרן, כמי ששותה קפה על החוף, עם הגב לים, ולא רואה את ההוריקן מתקרב במהירות מאחוריו.

"בערב", מפרט סגל על צעד טיפשי נוסף של השר שטרן, "בניסיון נואש לכבות שריפה עם דלק, התראיין במהדורות הטלוויזיה, מוודא בכך שלא יישאר איש במדינה שלאי שמע את חוויותיו של האלוף במיל' עם המגרסות".

אנגלה מרקל אלי אבידר אלעזר שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד