ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"מעל ל-75 איש בחדר אחד"

אימה בליל שבת: חרדית הותקפה בביה"ח בעקבות 'שלום עליכם'

עם תום שירת "שלום עליכם" בליל שבת לצד מיטת אביהם ששרוי על ערש דווי בביה"ח שערי צדק, הותקפה בתו אשר נמצאת בחודשי לידה מתקדמים, ע"י המבקרים הערבים, כך על פי טענת בני המשפחה | בית החולים ל'בחדרי': "הטענות שצד אחד אשם, אינן מדויקות" | הסיפור המלא

אימה בליל שבת: חרדית הותקפה בביה"ח בעקבות 'שלום עליכם'
מחלקת קורונה בשערי צדק צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בליל שבת (אמש), כשאביה שוכב על ערש דווי בבית החולים שערי צדק, הותקפה - כך על פי אחד האחים - אישה שנמצאת בחודשי לידה מתקדמים, ע"י מבקרים ערבים.

על פי עדות האח, בערב שבת בסביבות השעה 17:30, החולה הנוסף ששהה בחדרו של אביו - מת. בתחילה הוא מספר, הגיעה המשפחה הקרובה של המת, "זה היה עצוב מאוד והשתתפנו בצערם". לאחר מכן הוא ואחיו הלכו להתפלל בקומה למעלה, באותו הזמן התחילה במחלקה התקהלות קטנה.

לאחר התפילה ממשיך לספר האח, הם חזרו חזרה, וגילו במחלקה מעל ל-50 מבקרים.‏ "החלטנו ללכת כולנו לאכול, חוץ מאחותי שנשארה לצד 'טאטי', בשעה 8:30 חזרנו למחלקה אחרי שאכלנו, ובמקום כבר היו מעל 200 מבקרים".

"מאותו הרגע ניסנו לדבר עם הצוות שזה לא יכול להישאר ככה" מספר האח. על פי דבריו, ‏בשעה 20:50 הוא הלך לדבר עם האח הראשי של מחלקת אונקולוגיה שיאמר לו מתי לדעתו ההתקהלות תסתיים. כאשר רק בחדר עצמו, היו לטענתו "מעל 75 איש בחדר עם אבי".

האח ממשיך לתאר, "אני מסתובב ואני רואה את אחותי בוכה כפי שלעולם לא ראיתי אותה בוכה". בזמן שהוא ‏שוחח עם האח הראשי, סיפרו האחים, כי אחד מהם שר בשקט לאבא ששוכב על ערש דווי את הניגון המסורתי של 'שלום עליכם'

באותו הזמן, על פי טענת בני המשפחה, אחד המבקרים הערבים החליט שזה לא מתאים לו וזרק כיסא על גבה של האשה (אחותם) שנמצאת כאמור, בחודשי לידה מתקדמים. "עוד היה לו את העזות לאיים על המשפחה שלי". התלונן האח.

עוד הוא מוסיף לתאר, כי המשטרה הגיעה למקום, ולקחה עדות מאחותו שהותקפה על פי טענתם. "אבל כשאמרתי לאבטחה שאני רוצה במוצאי שבת לקבל את צילומי האבטחה של המסדרון הם אמרו לי "צריך צו בית משפט".

 לטענת אח המותקפת, "לא הגשנו תלונה במשטרה, אבינו שוכב על ערש דווי ואנחנו מפחדים לעזוב אותו אפילו בשביל לאסוף תפילין למחר"

בבית החולים שערי צדק הגיבו לפניית בחדרי', ואמרו "אנו רואים בחומרה כל מקרה אלימות ומטפלים בו מיידית וללא פשרות. בעקבות 'הסכסוך בין המשפחות' הוזמנה משטרה ואנו מבצעים תחקיר ובדיקה מקיפה".

עוד טענו בבית החולים ל'בחדרי', כי על פי הצוות שהיה שם, הטענות של האחים שצד אחד אשם, אינן מדויקות. וכמות האנשים שהתקהלו במקום, על פי תיאור המשפחה, אף הן אינן מדויקות.

בית חולים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד