י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניהול כושל

חקלאים התבצרו: "לא נצא מכאן עד שיירד גשם" • צפו

לחקלאים האיראניים נמאס מאזלת ידה של הממשלה שלא מטפלת בתשתיות המים ובכך אינם יכולים להרוות את שדותיהם. במחאה הם התכנסו מול משרדו של חבר פרלמנט והצהירו שלא יעזבו עד שיירדו גשמים 

חקלאים התבצרו: "לא נצא מכאן עד שיירד גשם" • צפו
אילוסטרציה צילום: unsplash

חקלאים באיספהאן שבאיראן נכנסו למשרדו של מחוקק ודרשו ממנו לקיים את הבטחתו לתפילות לגשם, ואמרו שהם לא יעזבו עד שיירד גשם.

התקשורת האיראנית פרסמה סרטון שבו נראים החקלאים יושבים במשרדו של חוסיין מירזאיי, איש דת וחבר פרלמנט, המייצג את מחוז איספהאן. מירזאיי אמר שתפילות מיוחדות לגשם יכולות לסייע בהקלה על הבצורת במחוז. החקלאים שהאשימו את הממשלה בניהול כושל של משאבי המים החליטו לערוך הפגנה מחוץ למשרדו.

חקלאים ברחבי העיר איספהאן מפגינים מאז 2017 בגלל מחסור במי השקיה שהופנו על ידי הממשלה למחוז יזד השכן. ההפגנות הללו היו לעתים סוערות, אך עד כה לא הצליחו הרשויות לפתור את הבעיה.

במהלך ההפגנה במשרד המחוקק, החקלאים אמרו שהם יחכו עד שיופיע איש הדת ויתפלל לגשם ויעזבו רק כשיירד גשם. העיתון של המשטר כתב, "ההתכנסות הזו היא למעשה מחאה של אלה שבמקום לנקוט צעדים מעשיים לפתרון בעיות, מזמינים את האנשים להתפלל".

המפגינים מתחו ביקורת על חבר הפרלמנט, שלא נכח בלשכתו, ואמרו: "אנחנו מחכים שחבר הפרלמנט יבוא להתפלל איתנו". העצרת פורסמה ברשתות החברתיות, וחלק מהמשתמשים הגדירו את המהלך כ"חכם".

חקלאים איראן גשם חוני המעגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד