י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המנהלת הוקלטה בחשאי

מורים בבית הספר טוענים: "אמרו לנו לאזן ספרי השואה עם דעות מנוגדות"

הקלטה חשאית חשפה מנהלת בית ספר בסאות'לייק - טקסס המזהירה את המורים לאזן את ספרי הכיתה בנושא השואה לבין "דעות מנוגדות" המייצגות את הכחשתה

מורים בבית הספר טוענים: "אמרו לנו לאזן ספרי השואה עם דעות מנוגדות"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מנהלת בית ספר ממחוז קרול בסאות'לייק נשמעה בהקלטה שנחשפה על ידי רשת NBC, "מייעצת" לאנשי חינוך אילו ספרים כדאי שיהיו להם על מדפי הכיתה לאחר שמורה מקומית ננזפה על כך שהחזיקה ספר "נגד גזענות" בספרייה שלה.

"וודא שאם יש לך ספר על השואה, שיהיה לך אחד שיש לו התנגדות - שיש לו נקודות מבט אחרות", נשמע הקול ששייך למנהלת בית הספר, "איך את מתנגדת לשואה?" נשמעה מורה אחד מגיבה.

ההקלטה הגיעה במהלך ישיבה בסוף השבוע של צוות בית הספר, ההוראה קשורה לחוק החדש של טקסס המחייב את המורים להציג דעות שונות כאשר הם לומדים "נושאים שנמצאים במחלוקת ושנויים במחלוקת כיום", כך דיווחה רשת CBS. אנשי חינוך התנגדו בתוקף להצעת החוק ואמרו שהיא "מעורפלת" ו"תשפיע על יכולתם לנהל שיחות כנות על העבר וההווה של אמריקה".

קליי רוביסון, דובר התאחדות המורים של מדינת טקסס, איגוד המייצג אנשי חינוך, אמר כי "אין דבר בחוק החדש העוסק במפורש בספריות בכיתה". רוביסון אמר כי הנחיות של המנהלת, הן "תגובת יתר" ו"פרשנות שגויה" של החוק. עוד אמר, "זה מגונה שאנשי חינוך ידרשו לתת יחס שווה למכחיש שואה, זה אבסורד, למעשה זה יותר גרוע מאבסורד. והחוק הזה אינו מחייב זאת".

טקסס בית ספר הכחשת שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד