י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התפתחות דרמטית בחקירה

יותר מ-30 שנה אחרי: שלושה חרדים נעצרו בחשד למעורבות ברצח וחטיפה

בלשי ימ"ר ירושלים פשטו לפנות בוקר על בתיהם של שלושה חשודים - ועצרו אותם לחקירה | החשד: מעורבות בשני מקרי רצח והיעדרות של הנער ניסים שטרית ואברהם אדרי שאירעו לפני כשלושים שנה בירושלים | בהתאם להתפתחויות בחקירה, המשטרה צפויה לעצור חשודים נוספים

יותר מ-30 שנה אחרי: שלושה חרדים נעצרו בחשד למעורבות ברצח וחטיפה
מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

שלושה חשודים חרדים כבני 60, שני גברים ואישה, נעצרו לפנות בוקר (ראשון) בירושלים, בחשד שהיו מעורבים בשני מקרי היעדרות ורצח שהתרחשו בעיר לפני כשלושים שנה. מדובר במקרים שעוררו סערה רבה בשנות ה-80 וה-90 ולאחרונה נרשמה התפתחות בחקירתם. בימים האחרונים, ככל שהתפתחה החקירה, הגיעו חוקרי משטרה למספר נקודות באזור הבירה ואספו ממצאים.

אחד המקרים שנמצאים בלב החקירה, היא היעדרותו של הנער החרדי ניסים שטרית בירושלים. שטרית יצא מביתו בשכונת סנהדריה ב-23 בינואר 1986 אך מאז נעלמו עקבותיו. במשך השנים עלו הערכות שונות מה עלה בגורלו, אך ההשערה שהתחזקה היא כי נחטף ונרצח על ידי גורמים חרדים קיצוניים שלא ראו בעין יפה את התנהלותו.

מקרה נוסף הוא רצח אברהם אדרי בשנת 1990. גופתו של אדרי, שעבד בתלמוד תורה, נעדר ואותר ביער רמות על ידי שני אחיו לאחר שנרצח בצורה אכזרית. במהלך השנים עלו כיווני חקירה רבים בהקשר למותו של אדרי ובמשטרה העריכו כי יש קשר בין המקרים. 

במהלך היום, ככל שתבשיל חקירתם של השלושה, תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים. מהמשטרה נמסר היום לפנות בוקר, עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים שלושה חשודים, שני גברים ואישה בשנות ה-60 לחייהם תושבי העיר ירושלים, זאת בחשד למעורבותם בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים.

לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם. כמו כן ובהתאם להתפתחויות החקירה, צפויים בהמשך מעצרים נוספים.

רצח פרשת ניקיון כפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד