י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי

מיזם ייחודי שהחל היום בקבר רחל מכה גלים בעולם כולו

החל מאמש, ליל ההילולא של רחל אמנו ע''ה, מגיעים שלוחי 'קופת העיר' לקברה וקורעים שערי שמים עבורכם. זה לא יהיה יום אחד, גם לא חודש. השליחים יהיו שם בקבר במשך שנה שלמה, יום יום, ויקרעו שערי שמים להחיש לכם את הישועה שאתם כל כך זקוקים לה

מיזם ייחודי שהחל היום בקבר רחל מכה גלים בעולם כולו
קבר רחל צילום: Nati Shohat/Flash90

העולם היהודי מציין היום, י''א בחשוון, את יום ההילולא של רחל אימנו. הלבבות של כולם נמצאים שם, בקברה המסוגל שבבית לחם, אך המונים לא יגיעו למקום, מי מפאת ריחוק מקום, ומי מפאת קוצר הזמן והגבלות התנועה שהוצבו במקום.

בדיוק מהסיבה הזו ב'קופת העיר' יוצאים במיזם ייחודי וחסר תקדים, לפיו שלוחי הקופה יגיעו החל מהערב ומחר במשך שנה שלימה לקברה של רחל אמנו, ושם הם יקרעו שערי שמים עבורכם. הם יהיו שם יום יום, מעכשיו ועד חשוון תשפ''ג ויעתירו בעדכם ובעד בני ביתכם.

לחצו כאן להשתתפות במיזם הנדיר>>>

תחשבו על זה, זה משהו חסר תקדים לכל דבר ועניין. שלוחי 'קופת העיר' יוצאים למסע ארוך שיימשך שנה שלמה. מידי יום הם יגיעו לשם, לקברה של האמא של כולנו ויקרעו שערי שמים עבורכם, שם אחר שם, בקשה אחר בקשה.

כל רעיון שעולה בקופה, מחכה עם סימן שאלה עד שהוא מקבל את ברכת גדולי הדור. רק אז הוא יוצא לדרך. הפעם - התפילה של הקופה בקבר רחל לא רק קיבלה את ברכת הגדולים, אלא זכתה בתגובות מתפעלות באופן יוצא דופן. 

בעבר אמר מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל: "זוהי החשובה שבתפילות שערכה קופת העיר".  תפילת השליחים בציון היא מעמד נורא הוד. כל ההתנהלות מתוכננת ומדוקדקת לפי הוראותיו המדוייקות של מרן הגר"י אדלשטיין זצ"ל.

השליחים יגידו את ספרי התהילים באופן שהוא קבע להם, סדרי פרקים, הפרקים יאמרו ברצף אחד, ללא הפסק, ובתענית דיבור, אחר כך הם יזכירו בפרטות ובמתינות, בפה מלא, את שמך, ואת הבקשה האישית שלך, ושוב יוסיפו להתפלל. 

כך - יום יום, עוד חודשיים ושלוש. עוד עונה ושתי עונות – שנה תמימה עליך. בלי להחסיר אפילו יום אחד בעז"ה. אתם חייבים להצטרף לזה, חייבים שהשם שלכם יהיה שם. חייבים ששלוחי 'קופת העיר' יהיו שם בשבילכם יום יום, עד לשנה הבאה, בלי להחסיר אף יום. הזדמנות כזו אסור לכם לפספס. הצטרפו כעת.

לחצו כאן להשתתפות במיזם הנדיר>>>

קבר רחל רחל אמנו הילולת רחל אימנו קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד