י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העוזרת של בן ברק

עימות בין בן-גביר ליאיר גולן: "מי צריך אויבים?"

סגן השר במשרד הכלכלה יאיר גולן התייחס לסערה על התיעודים שמראים שהעוזרת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון השתתפה בכנסים יחד עם תומכי טרור, וטען שששתק כשבן-גביר מונה לחבר בועדה - צריך לשתוק במקרה הזה | יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף: "מפנה עורף לחיילים ולאוהבי המדינה"

עימות בין בן-גביר ליאיר גולן: "מי צריך אויבים?"
יאיר גולן/איתמר בן גביר צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

התיעודים המראים שעוזרתו של יו"ר ועדת חוץ וביטחון השתתפה בקורסים יחד עם תומכי טרור, ממשיכים לעורר סערה, כשהיום (ראשון) התפתח עימות בסוגיה בין יאיר גולן לאיתמר בן-גביר.

סגן השר במשרד הכלכלה יאיר גולן התייחס לזעם ולדרישה לפטר את העוזרת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון רם בן-ברק, לאחר שבתיעודים שפורסמו היא תועדה משתתפת בקורסים עם תומכי טרור, וטען כי מי ששתק כשבן-גביר מונה לחבר בוועדה - צריך גם לשתוק במקרה הזה.

"‏מי ששתק כשתומך טרור מורשע ישב כחבר מן המניין בוועדת החוץ והביטחון, קל וחומר שעליו לשתוק עכשיו כשמישהו מעלה ספקולציות על תמונה של עוזרת ח"כ שמתנערת לחלוטין מההאשמות כלפיה", צייץ חבר מפלגת 'מרצ'.

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' תקף אותו בחזרה: "‏ככל שעובר הזמן אנו מבינים יותר איזה נס היה לנו, למרות תומך טרור כמו גולן (שמשווה ביני לבין מחבלים), עם קצין כזה שמפנה עורף לחיילים ולאוהבי המדינה, מי צריך אויבים?".

בתוך כך, היום הגיש חבר הכנסת אלי כהן מ'הליכוד' הצעת חוק שרוצה לקבוע שכל המשתתפים בדיונים ביטחוניים בוועדת החוץ והביטחון יעברו סיווג ביטחוני בשב"כ, כמו המשתתפים בדיוני הקבינט המדיני- ביטחוני - זאת בתגובה לתיעודים של העוזרת של בן-ברק.

רם בן ברק ועדת חוץ וביטחון איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד