י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חודשיים אחרי אביה

בדמי ימיה: המחנכת מבית יעקב הלכה לעולמה

הלכה לעולמה בדמי ימיה המחנכת החשובה מבורו פארק, מרת מינדל קוגלמן ע"ה, בת 50 בלבד. חינכה במשך שלושים שנה תלמידות בבית הספר בית יעקב בבורו פארק 

בדמי ימיה: המחנכת מבית יעקב הלכה לעולמה
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: ‏משכונת בורו פארק בברוקלין, מגיעה הבשורה המרה על פטירתה בדמי ימיה של המחנכת הדגולה מרת מינדל קוגלמן ע"ה והיא בת 50 בפטירתה.

נולדה לאביה הרב החסיד רבי יקותיאל צבי דויטש ‏ז"ל, שלמרבה הצער נפטר בערב ראש השנה האחרון, היא גדלה בבית מלא אמונה וביטחון ומסירות נפש ‏ליידישקייט, עם היסודות אלה היא‏ גידלה את תלמידותיה כל חייה.

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרב אלימלך יצחק הלוי קוגלמן, שיבלחט"א מקהילת קרלין סטולין בבורו פארק ויחד גידלו משפחה לתפארת. 

גברת קוגלמן הייתה מחנכת מפורסמת, ששימשה ‏כמורה בכיתה א' בבית יעקב בבורו פארק במשך ‏יותר משלושה עשורים. היא הייתה ידועה‏ בכישרונה ובמסירותה. התלמידות היו באות לשמוע את שיעוריה המאלפים כדי ללמוד ממנה.

היא הטביעה אהבה ‏ושמחה לאלפי תלמידותיה לאורך‏ השנים, אך השפעתה לא הייתה מוגבלת לכיתה שלה בלבד, היא השפיעה על אינספור ‏בני אדם באמצעות נוכחותה.

באתר בורו פארק 24 דווח כי היא הייתה אישה ‏מלאת שמחה שהעבירה את השמחה שלה לסובבים ‏אותה. החל מבנות קטנות שהיו מחכות לאוטובוס ‏בבקרים‏ וכלה בתלמידות בוגרות שאליהן חייכה תדיר ודרשה בשלומן.

הלוויתה יצאה הבוקר בשעה 10:00 (שעון ניו יורק) מבית הבית המדרש קרלין סטולין בשכונת בורו פארק בברוקלין לחלקת קרלין בדינס ניו ג'רזי, שם נטמנה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

בורו פארק הלוויה קרלין סטולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד