ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מבטיח לך שלא נתפרק"

בתקיעת שופר: כך נטמן היזם אלדד פרי • צפו

קהל רב של משפחה, חברים וידידים ליוו למנוחות את היזם אלדד פרי שנרצח ביום שישי בצרור יריות, בעת שהיה בדרכו לתפילת שחרית. במעמד הקבורה בהר הזיתים נשמעה תקיעת שופר בעת שהורדה גופתו לתוככי הקבר. צפו בוידאו 

בתקיעת שופר: כך נטמן היזם אלדד פרי • צפו
הלווית אלדד פרי אמש בהר הזיתים צילום: באדיבות המצלם

מאות ליוו אמש (מוצאי שבת) בדרכו האחרונה את איש העסקים ויזם הנדל"ן אלדד פרי ז"ל מהעיר רחובות, שנרצח ביום שישי בדרכו לתפילת שחרית, הלוויה נערכה בהר הזיתים בירושלים, שם נטמן. 

במסע הלוויה השתתף הגאון רבי שמואל אליהו, רבה של צפת, שהיה ראשון המספידים. בעת הורדת גופתו לקבר הושמעו ברקע תקיעות שופר. 

תיעוד וידאו ממסע הלוויה והקבורה, אמש בהר הזיתים. צילום: באדיבות המצלם

אחד מבניו של פרי ספד לו ואמר: "תודה שהיית האבא של כולנו. תודה שהיית מורה הדרך של כולנו. היית מחבר בין כולנו. תמיד רצית שבכל השבתות נהיה ביחד. דאגת לכולם. אתה הבן אדם הכי חזק, הכי חכם, הכי יפה, הכי טוב. מבטיח לך שלא נתפרק. אני אוהב אותך אבא וכבר מתגעגע".

בני משפחתו של פרי ספדו לו וביכו מרה את לכתו בטרם עת: "דאגת לכולם. היית עושה טוב לכולם, גם שכולם לא האמינו בך. אתה אדם מדהים עם לב גדול. תמיד רצית לתת יותר. תמיד דאגת לאנשים כאילו הם משפחה שלך. אדם הכי חזק והכי טוב".

פרי שהפך בשנים האחרונות ליזם נדל"ן מוכר, היה ממייסדה של קבוצת אלדד פרי, שעסקה בבנייה למגורים ולמסחר והתמחתה במתן שירותים מקצועיים לכל שלבי הבנייה. בקיץ 2020 גל של צ'קים חוזרים ואי עמידה בהתחייבויות הביאו להתמוטטות מהירה מאוד של החברה וכניסה לחובות של מיליוני שקלים.

אלדד פרי הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד