י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מהומה במאה שערים: מאבק עם שוטרים על שלט "ציונות, השואה של עם ישראל"

שלט התלוי כבר ארבע שנים במרפסת ביתו של ישראל מאיר הירש מציין "ציונות - השואה של עם ישראל" • מאזין התלונן הבוקר בתוכנית רדיו על כך שהמשטרה לא עושה דבר בעניין • בשל כך, הגיעו שוטרים ופקח עירייה להסירו - ונתקלו בהתנגדות המונית, השוטרים נסוגו והבטיחו לחזור • צפו

המהומה. צילום: בחדרי חרדים
המהומה. צילום: בחדרי חרדים

מהומה במאה שערים: שוטרים ופקח עירייה הגיעו היום (ג) בשעות אחר הצהריים לשכונה בכוחות מתוגברים, במטרה להסיר שלט עם הסיסמא: ״ציונות. השואה של עם ישראל״.

הבוקר עלה מאזין לשידור בתוכניתו של אבי רצון המשודרת ברדיו ׳ירושלים', והתלונן כי השלט - התלוי במרכז השכונה - מסית כנגד המדינה, ועל רשויות החוק לדאוג להסרתו. ככל הנראה הדברים הגיעו לרשויות החוק, והללו החליטו לטפל בנושא. במשטרה הבהירו היום כי בעבר כבר קיבלו תלונות על השלט, והן הועברו לעיריית ירושלים.

השוטרים נתקלו בהמון זועם, שהבטיחו להם כי במידה והמשטרה תנסה להוריד את השלט - הם יתנגדו לכך בכל דרך, גם אם הדבר יגרור מעצרים. השלט תלוי על מרפסת ביתו של ישראל מאיר הירש, והוא הונח שם לפני 4 שנים .

״התלונה היחידה שיכולה להיות למשטרה היא שהשלט לא נקי או מעודכן", אמר בציניות תושב השכונה, שהגדיר את רצון המשטרה להסיר את השלט "שעמום מוחלט".

השוטרים, בליווי פקח עיריית ירושלים, עלו לביתו של הירש ודפקו על הדלת. למרות שהירש היה בבית - הוא לא הגיב לדפיקות השוטרים.

לאחר שנואשו, הבטיחו השוטרים כי יחזרו בשעות הלילה המאוחרות להשלים את מלאכתם ולהסיר את השלט, ובמטרה להימנע מהתנגדות המונית.

















שלט מאה שערים התנגדות הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד