ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אם לא ידללו זו תהיה התוצאה"

בעיר הצפונית: מבוגר הותקף על ידי חזיר בר ואושפז

חזיר בר ששוטט ברחובות העיר חיפה, תקף בן 69 בשעה שטייל עם כלבו. רק בשבוע שעבר נחבל נער בן 19 גם הוא מהחיה המתרבה במהירות, "התופעה הולכת ומתגברת"

בעיר הצפונית: מבוגר הותקף על ידי חזיר בר ואושפז
אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במהלך טיול עם כלבו, נחבל הערב (ראשון) בן 69 בגפיו ובראשו ע"י חזיר בר ברחוב הפרחים בחיפה. חובש הצלה שהיה בזירה סיפר כי לאחר הסיוע הראשוני שהוענק לפצוע בזירה, הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר בינוני.

במד"א תיארו, "סיפרו לנו שבמהלך טיול עם הכלב הוא התקף ע"י חזיר בר ונפצע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים".

הקרבן פונה לבית החולים החיפאי 'רמב"ם', שם התגלה כי הוא סובל משבר בשוק וטרם הוחלט האם לנתחו. "כרגע הוא מאושפז עם נוגדי כאבים וטישטוש". נמסר.

חברי מועצת העיר תוקפים את ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם שלא עושה מאומה כדי למגר את תופעת חזירי בר המהווים מטרד וסכנה לתושבים: "אין מה להתפלא", אמר דוד לוריא, לשעבר ראש מינהל תיפעול בעיריית חיפה. "המצב רק יחמיר, וראשת העיר ומלחכי הפינכה ימשיכו לצייץ שהחזירים נעלמו. בושה וחדלות אישים". כך צוטט ב'וואלה'.

חבר מועצה נוסף בשם איציק בלס, התייחס לבעיית חזירי הבר באזור העיר הצפונית ואמר: "התופעה הולכת ומתגברת, אני מתריע על זה כבר זמן רב. אם לא ידללו זו תהיה התוצאה".

בבעיית הפציעות שנגרמות ע"י חזירי הבר נתקלו במועצה האזורית שומרון בשבוע שעבר, כאשר צעיר בן 19 נפצע באורח בינוני מתקיפת חזיר בר, אז צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו אותו במסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא סובל מפציעה בגפיים התחתונות.

חיפה חזירי בר עינת קליש רותם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד