י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בטראומה מהמעצר"

נחשפו פרטים על אביו של רוצח חבר הפרלמנט

חרבי עלי קולאן, בן 61, דובר התקשורת לשעבר של ראש ממשלת סומליה, הוא אביו של הרוצח שדקר למוות את חבר הפרלמנט הבריטי דייוויד איימס, על פי השכנים, הוא מפצל את זמנו בין לונדון לניירובי - שם יש לו גם בית

נחשפו פרטים על אביו של רוצח חבר הפרלמנט
דיוויד איימס צילום: מתוך הטוויטר שלו

המשטרה בלונדון פשטה על בית הוריו של החשוד עלי חרבי עלי לאחר שדקר למוות את חבר הפרלמנט סר דיוויד איימס ביום שישי האחרון. השוטרים ערכו חיפוש בבית ברחוב שקט בקרוידון, דרום לונדון ביום שישי האחרון אז אירע הרצח.

שכנה סיפרה ל'דיילי מייל' כי עלי, מוסלמי בריטי בן 25 מי שרצח את חבר הפרלמנט שמייצג את מחוז אסקס, אביו, הוא חרבי עלי קולאן, בן 61, דובר התקשורת לשעבר של ראש ממשלת סומליה, שלפי השכנים מפצל את זמנו בין לונדון לניירובי - שם יש לו גם בית.

לבלשים שהגיעו לתחקרו הוא אישר כי בנו היה "במעצר משטרתי בעקבות הדקירה" ואמר כי הוא "בטראומה מהמעצר". ה'דיילי מייל' מדווח, כי הרוצח של דיוויד איימס תכנן את התקיפה הרצחנית יותר משבוע מראש. התוקף נרשם לפגישת תומכים של חברי הפרלמנט, וכשהגיע דקר את הפוליטיקאי 17 פעמים. סר דיוויד בן ה-69 שהיה חבר פרלמנט משנת 1983, נפגש עם הציבור מדי שבועיים ופרסם את פרטי הפגישות באתר הפרלמנטרי שלו. התוקף ישב ליד גופתו של דיוויד איימס, לאחר הפיגוע, ולא התאמץ להתחמק מהמשטרה. הוא פשוט חיכה לשוטרים.

אביו של הרוצח אמר ל'סאנדיי טיימס': "אני מרגיש מאוד בטראומה, זה לא משהו שציפיתי או שחלמתי עליו". חבר של עלי הרוצח, אמר כי חרבי, האב, המתאר את עצמו בטוויטר כ"מנהל לשעבר של מחלקת התקשורת במשרד ראש הממשלת הפדרלית של סומליה, שוהה כעת בבריטניה מסיבות רפואיות כשהוא מטופל בשל מחלת לב בבית החולים בארט".

גורמי ביטחון סבורים כי החשוד התגורר בלונדון ונסע לאסקס ברכבת לביצוע הפיגוע. עלי הועבר אתמול מסאות'אנד והועבר לחקירה במתקן ביטחוני ברמה גבוהה, המשמש לחקירת חשודים בטרור בלונדון. כמו כן נערכה נתיחה שלאחר המוות על סר דיוויד.

חבר פרלמנט סומליה רצח דייוויד איימס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד