י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לפחות אל תעבוד עליי"

השיחה הסגורה נחשפה: אבידר תקף את ליברמן - "פרצתי בצחוק"

השר "בלי תיק" אלי אבידר מישראל ביתנו, תקף את הבוס אביגדור ליברמן, במסגרת שיחה סגורה שנחשפה היום | אבידר מספר על ההצעות המגוחכות שליברמן הציע לו עם הקמת הממשלה, וטוען כי גם הורוביץ וזנדברג איימו על הקואליציה במידה ולא יקבלו תפקיד | האזינו להקלטה

השיחה הסגורה נחשפה: אבידר תקף את ליברמן - "פרצתי בצחוק"
אל אבידר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אלי אבידר, השר "בלי תיק" מ'ישראל ביתנו', תקף את יו"ר מפלגתו, אביגדור ליברמן, במסגרת שיחה סגורה שנחשפה הבוקר (שני) ב'רשת ב''.

אבידר נשמע כשהוא מדבר בחופשיות על הבוס אביגדור ליברמן, על עמיתיו לממשלה וגם על הניסיונות לפגוע בו מתוך הקואליציה - ולא חוסך ביקורת מאף אחד.

בדבריו על שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס אבידר לתפקיד שהציע לו ושגרם לבסוף להיפרדותו מהסיעה. "הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר", אמר אבידר. 

"אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום", הוסיף אבידר לבוס.

אבידר התייחס גם לתדרוכים נגדו מתוך הקואליציה לפני שהצטרף לממשלה, ועל כך שהצביע נגד החוק לפיצול הליכוד. "אני לא דיברתי. פעם אמרתי שחוק העריקים הזה לא נראה לי ולכן אני אתנגד. מותר לי", הוא אמר.

במסגרת השיחה הסגורה, אבידר הזכיר שמות נוספים מתוך הקואליציה שנקטו בצעדים דומים לשלו: "ניצן הורוביץ אומר שהוא יפיל את התקציב אם לא יתנו לו תקציבים. תמר זנדברג אומרת שאם לא יתנו לה איכות סביבה היא לא תצביע בעד התקציב ותפיל את הממשלה – כל אחד מהשרים מאיים ואלי אבידר פקקטה, אמר שהוא לא אוהב את חוק העריקים ולא רוצה לעשות את מה שנתניהו עשה, וזו רעידת אדמה".

אלי אבידר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד