י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עיצוב חדר ילדים: דגשים לרכישת ריהוט לחדר לנוער

החדרים בהם משתכנים הילדים שלנו הם מהחללים החשובים ביותר בבית • קבלו את הדגשים החשובים לרכישת ריהוט לחדר לנוער

עיצוב חדר ילדים: דגשים לרכישת ריהוט לחדר לנוער
חדר ילדים צילום: האוס אין

החדרים בהם משתכנים הילדים שלנו הם מהחללים החשובים ביותר בבית, לפחות בכל הנוגע לבחירת הרהיטים והעיצוב שלנו עבור חדרים אלו. במיוחד במקרה של בני נוער, הן הבחירה הספציפית של כמה מפריטי הריהוט והן האופן בו הם יקבלו את הבחירות הללו (או יסייעו לנו לעשות אותן) הן חשובות ביותר עבור חיי היומיום שלהם בחדר. חשוב לבחור את הפריטים הללו בצורה מושכלת וכזו המתחשבת בכמה פרמטרים מרכזיים וחשובים ביותר, דוגמת העובדה כי מדובר בשנים בהן הקטנים שלנו עדיין צומחים ומתעצבים מבחינה גופנית, ולכן זקוקים לריהוט איכותי, מתאים ונוח שיתמוך בהם.

בחירת מיטה לחדר לנוער – על מה חשוב להקפיד?

נתחיל עם המיטות עבור חדרי נוער, שכן המיטה היא אולי פריט הריהוט המרכזי והחשוב ביותר בכל חדר שינה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים ובני נוער – בגילאים אלו הם ישנים המון שעות והגוף הצעיר שלהם זקוק למנוחה רבה (ותמיכה איכותית בהתאם) על מנת לגדול כמו שצריך ובצורה בריאה ואופטימאלית. לכן, חשוב להקפיד לרכוש מיטות נוער איכותיות ומקצועיות, ולא להסתפק בכל מזרן חשוד שמישהו זורק מביתו ומציע לנו...

הקפידו כי אתם קונים אך ורק מיטות אשר ייעודיות עבור בני נוער – כך תדעו כי זהו מוצר אשר עוצב ויוצר במיוחד על מנת לספק תמיכה לגוף של בן/ת נוער, על כל המשתמע מכך (למשל – מידת רכות/קשיחות מסוימת המתאימה לגוף בגילאים אלו, אורך מתאים וכיוצ"ב...).

בנוסף, במידה ומוצאים מיטה מתאימה מומלץ לרכוש מיטת נוער עם מקום אחסון בתחתית, על מנת לנצל בצורה טובה יותר את חלל החדר ולצמצם את מידת הבלגאן שישרור בו. אם אתם מחפשים אחר דרכים יעילות לעצב חדר נוער כך שיהיה בו כמה שיותר מקום וכמה שפחות בלגן – מקומות אחסון יעילים זה שם המשחק! ומיטת הנוער יכולה לספק גם שטח אחסון יעיל ויקר ערך. לקטלוג מיטות נוער היכנסו לקישור.

שידות איפור, שולחנות כתיבה וריהוט משולב

שני פריטי ריהוט נוספים שנמצא במרבית חדרי הנוער בישראל כיום הם שולחן כתיבה ושידת איפור  (במקרה של ילדות ובנות נוער...).

עבור שני הפריטים הללו מומלץ לחפש אחר רהיטים משולבים – שידת איפור/שולחן כתיבה המשולבים עם רהיט נוסף. למשל – שולחן כתיבה המגיע כחלק ממערך כללי הכולל מיטה מוגבהת (מיטת קומותיים) מעל לשולחן, מה שמאפשר חיסכון משמעותי במקום בחדר. גם במקרה של שידת איפור כדאי לרכוש מראש שידה הכוללת גם מראה כמובן, וכמה שיותר מגירות ושטחי אחסון. לקטלוג שידות איפור היכנסו לקישור.

גם סוגים של שולחנות כתיבה המצוידים במקום אחסון רב לא קשה למצוא כיום, וזהו כאמור אחד הטיפים היעילים ביותר בכל הנוגע לניצול יעיל יותר של חלל החדר העומד לרשות בן/ת הנוער. כך נוכל לסייע להם להחזיק את החדר שלהם יותר מסודר ונקי רוב הזמן, מה שגם יאפשר להם להתנהל בצורה נינוחה יותר, לשבת להכין שיעורי בית בנוחות מדי יום וכיוצ"ב. משהו יחסית קטן לכאורה, כמו יצירת פינה נוחה ומזמינה לישיבה, תסייע להניע את בני ובנות הנוער לעשות את הפעולות שכדאי שיעשו מדי יום, ולגרום להם לעשות זאת ברצון, בשמחה ובנוחות חדרם שלהם.

חדר ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד