י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חודשיים אחרי

הירי התועה בבת ים: נעצרו חשודים בפציעת האישה הדתייה

חמישה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בירי שגרם לפציעתה באורח קשה של עדי פרץ, לפני כחודשיים בעיר בת ים | אחד החשודים חשוד באופן ישיר בביצוע הירי | בתה של פרץ שהתה עמה ברכב בעת הירי | המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים

הירי התועה בבת ים: נעצרו חשודים בפציעת האישה הדתייה
זירת הירי בבת ים צילום: תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה עצרה לחקירה חמישה בני אדם בחשד שביצעו את הירי התועה, במהלכו נפצעה קשות תושבת בת ים, עדי פרץ. האירוע החמור אירע ברחוב הנביאים בבת ים לפני כחודשים. פרץ פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב שם נאבקו הרופאים על חייה במשך מספר ימים.

במשטרה העריכו כבר בתחילה כי פרץ נורתה בשל טעות בזיהוי, או שנקלעה לקרב יריות בין עבריינים. בתה של פרץ, בת 4 בלבד, שהתה ברכב בזמן הירי, אולם רק בנס היא לא נפגעה. פרץ, אישה דתייה בת 37, הייתה בדרך לחמותה המתגוררת באזור, שלושה שבועות בלבד אחרי שהתחתנה.

במהלך החודשיים האחרונים נוהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, במהלכה במסגרתה הופעלו אמצעים טכנולוגים שונים, לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה ונקיטת פעולות חקירה מורכבות, שהביאו לחשיפת זהותם של חמישה חשודים – תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה לפני כחודשיים בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בתאריך 9.8.21 בדבר אירוע ירי בבת ים בשעות הערב, במהלכו נפגעה עוברת אורח תושבת המקום בעת שנסעה ברכבה סמוך לכיכר בעיר.

"עם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר 5 תושבי האזור בחשד למעורבות בניסיון רצח של תושב המקום, שנפגע מהירי על רקע סכסוך מקומי, כאשר האזרחית נקלעה לאזור ונפגעה בשוגג אף היא", נאמר בהודעת המשטרה. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בבימ"ש השלום תל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם.

כזכור, כשבוע לאחר שנפצעה באורח קשה, פרץ, שכמעט ואיבדה את חייה, התייחסה לראשונה לתקרית החמורה וסיפרה את העובר עליה. "בוקר אור ותודה ענקית לכל מי שמתפלל עלי", כתבה אז פרץ בעמוד הפייסבוק שלה. "אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים. מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה".

פרץ הוסיפה: "הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים. בהתאוששות, אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי הודיה גדולה, על בעלי שתמיד מסביבי דואג ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 24-7 כולם ככולם"

"מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר להתפלל כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם כי הכל מלמעלה והכל לטובה".

 

ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד