י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טקס זיכרון פוליטי

נכדו של רבין תקף את נתניהו: "שנים חשוכות של פחד"

הטקס לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין בהר הרצל הפך מהר מאוד לפוליטי כאשר נכדו של רבין ז"ל תקף את ראש האופוזיציה נתניהו בצורה בוטה: "אחרי שנים חשוכות של פחד ושיתוק עם ישראל ניצח"

נכדו של רבין תקף את נתניהו: "שנים חשוכות של פחד"
יונתן בן ארצי/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (ראשון) דווח כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לא ינכח בטקס האזכרה לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין שנערך היום בהר הרצל, ובלשכתו הודיעו כי נתניהו ינאם בדיון שיערך בכנסת בנושא. היעדרותו של ראש האופוזיציה מהטקס עוררה מיני סערה, אך היום מתברר כי נתניהו צדק שנמנע מלהגיע לטקס, שהופך פוליטי משנה לשנה.

נכדו של יצחק רבין ז"ל, יונתן בן ארצי, השמיע בנאומו ביקורת קשה נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אחרי שנים חשוכות של פחד ושיתוק עם ישראל ניצח; מול תרבות של עריצות העם ניצח; שלטון העם ניצח את שלטון היחיד", אמר בטקס.

עוד אמר יונתן בן ארצי: "נציגי כל הקבוצות מסתערים יחד על המטרה ודוחפים קדימה לעתיד טוב. בידינו לשים את השבר מאחור. נשלב ידיים מול איחוי הקרעים. בואו לעבוד אצל הציבור ולא לשלוט בו".

על רקע היעדרותו של נתניהו מהטקס, שר הבריאות ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ תקף אותו בישיבת סיעתו: "החרמת האזכרה הממלכתית בידי יו"ר האופוזיציה, שהיה יו"ר האופוזיציה גם בעת הרצח - היא המשך מסע ההסתה ועיוות ההיסטוריה, וניסיון להתנתקות מאחריות. מי שלא רוצה לזכור לא רוצה למנוע את הרצח הבא", אמר הורביץ'.

הפרשן הבכיר עמית סגל צייץ בציניות, לצד ציטוט מדבריו של נכדו של רבין: "באמת לא מצליח להבין למה נתניהו לא מגיע לטקסים הממלכתיים כל כך לזכר רבין".

בליכוד מיהרו להגיב לדבריו של הנכד יונתן בן ארצי בטקס האזכרה: "שלטון העם ניצח את שלטון היחיד? בדיוק ההפך. זה היחיד שהונה את העם כדי לגזול ממנו את השלטון", כך הליכוד.

בנימין נתניהו יצחק רבין הר הרצל יונתן בן ארצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד