י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"עושים עבודת קודש"

מרגש: שר הרווחה העניק אות הוקרה למתנדבים עם מוגבלויות באיחוד הצלה

אות הוקרה ניתן לצעירים עם מוגבלויות המתנדבים בשירות לאומי באיחוד הצלה • השר מאיר כהן: "אני מודה לאיחוד הצלה על ההזדמנות לפגוש את האנשים שעושים עבודת קודש מסביב לשעון"

מרגש: שר הרווחה העניק אות הוקרה למתנדבים עם מוגבלויות באיחוד הצלה
שר הרווחה במטה צילום: יחיאל גורפיין

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, העניק אות הוקרה לצעירים עם מוגבלויות המתנדבים בשירות לאומי באיחוד הצלה. הצעירים התרגשו לקבל מידי השר סיכה מיוחדת של איחוד הצלה על הפעילות הלוגיסטית שהם עושים ומסייעת למתנדבים שעוסקים בהצלת חיים.

השר כהן, ביקר לפני זמן קצר במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים. את הביקור הובילו מנכ"ל הארגון אלי פולק, היו"ר משה טייטלבוים, סמנכ"ל המבצעים דב מייזל ואחראי קשרי ממשל שבי רפפורט שהציגו לשר את פעילות המתנדבים בחירום ובשגרה. השר התרשם מהעובדה כי מתנדבי הארגון מגיעים מכל גווני החברה בישראל וכי יהודים וערבים, חילונים וחרדים ועוד פועלים יחד להצלת חיים.

השר כהן אמר כי "אני מודה לאיחוד הצלה על הסיור וההזדמנות לפגוש את האנשים עצמם שעושים עבודת קודש מסביב לשעון ולראות בזמן אמת איך מתנהל אירוע, התרגשתי במיוחד לפגוש צעירים עם מוגבלויות אשר מתנדבים בארגון".

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק: "אנחנו מודים לשר על הביקור ודבריו החמים. אנו בטוחים כי אנו יכולים לשתף פעולה עם משרד הרווחה ושירותים החברתיים ולתרום להרחבת שיתופי הפעולה בין אזרחי ישראל שמגיעים ממקומות שונים ומגוונים. כי הצלת חיים מאחדת את כל מי שהדבר בנפשו".

מאיר כהן שר הרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד