י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מגפי בלנסטון שלכם התלכלכו? כך תשמרו ותנקו אותם

הם הפכו בשנתיים האחרונות למגפיים פופולאריים ביותר. מגף בלנסטון הוא מגף שיגן על הרגל אך יחד עם זאת יהיה גם נוח מאד. מגפי Blundstone, המגפיים האוסטרליים המפורסמים, עשויים מעור מעובד, עור הפוך לרוב, המצריך התייחסות מיוחדת. כדי לשמור על המראה המיוחד שלהם, חשוב לנקות אותם נכון וגם להשתמש בחומרים המיועדים לשם כך

מגפי בלנסטון שלכם התלכלכו? כך תשמרו ותנקו אותם
מגף בלנסטון צילום: יח"צ

השלבים בניקוי מגפי בלנסטון:

  1. שימוש במברשת

בשלב הראשון, כחלק מתחזוקה שוטפת, השתמשו במברשת ייעודית לניקוי נעלי זמש (עור הפוך). בעזרתה תוכלו להסיר בוץ יבש שנותר על המגף או לכלוך קל שהצטבר עליו. לפני השימוש במברשת, נסו להסיר את הלכלוך היבש ללא אמצעים כלשהם. אם אינכם מצליחים, היעזרו במברשת עצמה.

  1. שטפו את המגף במים

במידה והמגפיים שלכם נחשפו לחומרים כימיים שונים, לחומצות למיניהן או אפילו לחומרים בסיסיים, עליכם לשטוף אותם במים. הניחו את המגפיים תחת הברז ובעזרת היד או באמצעות מטלית הרטיבו את המגפיים. וודאו שכל האזורים במגף, לרבות הנסתרים שבהם, רטובים.

  1. מייבשים

לאחר שהרטבתם את המגפיים, הגיע שלב הייבוש. הקפידו לייבש את מגפי הבלנסטון שלכם באזור מוצל ולא כשהם חשופים באופן ישיר לשמש. אל תשמשו במקורות חימום מלאכותיים כדי לייבש אותם, כמו מייבש שיער או תנור. אלה, יכולים לגרום נזק ולהשפיע על מראה המגף.

במידה וישנם כתמים קשים על המגף, כאלה שאינם יורדים בדרך אחרת, היעזרו בחומץ לבן כדי להסירם. טבלו צמר גפן או מקל אוזניים במעט חומץ לבן ומרחו אותו ישירות על המקום שבו נמצא הכתם. אחר כך, שפשפו אותו מעט בעזרת מברשת עד שיעלם.

חשוב לשים לב: ישנם היום מוצרים שונים, המתאימים לניקוי מגפי בלנסטון, חלקם מוכרים יותר, חלקם פחות. אם אתם לא רוצים לגרום נזק למגף, וודאו שהמוצר שבחרתם אכן מיועד לניקוי המגפיים ולא לצורך מטרה אחרת.

הקפידו על תחזוקה שוטפת ועל ניקוי המגף אחת לכמה שבועות. הדבר נכון בעיקר אם אתם עובדים בחוץ ונועלים את המגפיים שעות רבות בכל יום. תוכלו למצוא בחנויות חומרים מיוחדים להזנת העור, שישמרו על המגף ויציעו לו את רמת האטימות הנדרשת לו. עדינות היא מילת המפתח. גם אם נתקלתם בכתם עיקש או בלכלוך כהה ובולט, נסו להסיר אותו בצורה עדינה. אם תנקו באופן אגרסיבי מדי אתם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך בעור המגף.

את מגפי ונעלי בלנסטון ניתן להשיג ברשת חנויות ווישוז ובחנויות נבחרות. ובאתר האונליין של הרשת https://www.weshoes.co.il

נעלי בלנסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד