י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באמצעות סולמות

באתר בניה: ילד נפל לבור בביתר עילית - וחולץ

בן 12 נפל לבור בעיר ביתר עילית וחולץ באמצעים מיוחדים על ידי אנשי כבאות והצלה. מפקד המשמרת בכבאות והצלה: "לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני על ידי כוחות הרפואה ואבטחת הפצוע חילצנו את הנער אל מחוץ לבור אל כוחות הרפואה"

באתר בניה: ילד נפל לבור בביתר עילית - וחולץ
חילוץ הילד בביתר עילית צילום: איחוד הצלה

ילד שנפל הערב (שני) לבור בעומק של מספר מטרים בביתר עילית, חולץ על ידי לוחמי האש באמצעות סולמות ואמצעים מיוחדים. הילד, כבן 12, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מחבלות בראשו ובגבו.

האירוע התרחש באתר בניה ברחוב בניין דוד בעיר. מארגון איחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לילד בן 12 שנפל מגובה לתוך אתר בניה בביתר עילית.

"יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו סיוע ראשוני לילד שנפל מגובה לתוך אתר בניה", סיפר הערב אלעזר רוט חובש באיחוד הצלה סיפר

מאיר ביטון חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה ובסיוע צוותי הכיבוי הילד פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

רשף קובי ארז מפקד המשמרת בכבאות והצלה מסר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על נער שנפל לבור באתר בניה ויש קושי להוציא אותו. לאחר הערכת מצב במקום הוחלט על חילוץ בעזרת סולם שחיל אל מחוץ לבור. לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני על ידי כוחות הרפואה ואבטחת הפצוע חילצנו את הנער אל מחוץ לבור אל כוחות הרפואה".

ביתר עילית חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד