י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גלגולו של לחן • צפו: הלחנים הזוכים והגמר הגדול

מנחם טוקר וצוותו הציגו בערב בלתי נשכח את 'המלחינים' • שי קאהן על חגיגת הגמר הגדולה • קובי הר צבי עם גלריית תמונות • צפו בקליפ על התחרות

גלגולו של לחן • צפו: הלחנים הזוכים והגמר הגדול
קובי הר צבי



אחרי שתי עונות של 'הזמר הבא' בהן השתתפו גם כאלו שברבות הימים הפכו לזמרים מוכרים דוגמת מידד טסה, אחרי עונה אחת של 'בחצרות חסידים', בה התמודדו עשרה שירים מחצרות האדמו"רים - מציגים מנחם טוקר וצוותו את 'המלחינים'.

אלפי לחנים הגיעו אל שולחן ההפקה וצוות השופטים, מהם נבחרו 65 לחנים להשתתף בתחרות.

השלב הראשון כלל 13 פרקים, כשבכל פרק הוצגו בפני השופטים והמאזינים חמישה לחנים חדשים. מהם עלו לשלב חצי הגמר 18 לחנים.

המלחינים from bhol on Vimeo.



לשלב הגמר העפילו שישה לחנים. צוות השופטים, בראשות משה לאופר, כלל גם את אברהמי רוט ויואלי דיקמן, כשמידי שבוע הצטרפו כמה שופטים מכל גווני הקשת המוסיקאלית.

באירוע השתתפו אישי ציבור רבים וגדולי הזמר החסידי, שאף ביצעו שירים בהופעה חיה אל מול הקהל, ביניהם איציק אשל ומנדי ג'רופי, בערי וועבער שהגיע היישר מארה"ב ואהרון רזאל, יוסף חיים שוואקי ורולי דיקמן, יוני שלמה שהגיע מצרפת והזמר אודי אולמן, שהלחן בביצועו זכה במקום הראשון.

האירוע נערך בנוכחות עו"ד הרב בנימין מילצקי כשבצוות השופטים ניתן היה לראות את יו"ר ועדת השופטים משה לאופר, יואלי דיקמן, קובי סלע, ידידיה מאיר, אברהמי רוט וישי לפידות. בין לבין אלעד כהן ויהודה שוקרון הצחיקו את הקהל במערכונים משעשעים.

הערב הסתיים במופע מחווה לגדול המלחינים ר' שלמה קרליבך, בו נטלו חלק כל הזמרים שנכחו באולם. את האירוע הנחה מנחם טוקר, כשלאורך כל הארוע ניצח גלעד פוטולסקי על תזמורתו 'שלהבת' המורחבת.

במקום הראשון זכה לוי רסקין עם שירו 'בנה ביתך' שבוצע על ידי אודי אולמן. במקום השני זכה הלחן 'זמנים' שבוצע על ידי איציק אשל. במקום השלישי זכה 'שמע קולם' שבוצע על ידי מנדי ג'רופי.

גלגולו של לחן: קליפ בן 4 דקות על תחרות 'המלחינים'























































































המלחינים מנחם טוקר מנדי ג'רופי איציק אשל אודי אולמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד