י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
העימותים הפנימיים נחשפים

חברי 'מרצ' לא ידעו שהם מוקלטים: "הכל משתולל"

לא רק בתוך הקואליציה: הערב נחשפה הקלטה מישיבת סיעה של 'מרצ', שבה נשמעים חברי המפלגה מתעמתים זה עם זה. "הכול משתולל, עוד יותר מאשר אצל נתניהו", מחתה יו"ר הסיעה מיכל רוזין - השר ויו"ר המפלגה הורוביץ השיב בזלזול: "גם אני יכול לבכות" 

חברי 'מרצ' לא ידעו שהם מוקלטים: "הכל משתולל"
ניצן הורוביץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כמה מחברי מפלגת 'מרצ' מתעמתים לאחרונה בתדירות גבוהה עם גורמים ימניים בקואליציה. הערב (שני) נחשף שגם בינם לבין עצמם מתגלעים עימותים ומתיחויות.

בהקלטה שפורסמה באתר 'ynet', נשמעים חברי המפלגה משוחחים בינם לבין עצמם בישיבת הסיעה הסגורה, תוך שהם חושבים שהמיקרופונים לא קולטים את דבריהם. הציטוטים של חברי הסיעה, נותנים הצצה נדירה למה שמתרחש בתוך מפלגות הקואליציה.

יו"ר הסיעה חברת הכנסת מיכל רוזין הסבירה בפתח הישיבה הסגורה מדוע רצתה להתכנס: "אני ביקשתי ישיבה סגורה כי אני רוצה שנקבל החלטות בחדר סגור. יש פה שני דברים נפרדים, אבל בסוף זה מצטבר לדבר אחד".

"אחד זה הצהרות שונות בתקשורת שלא ברור איפה הן עומדות, אני אפילו לא מתייחסת להצהרה של סער על זה שעוד שנייה ביבי איננו ואז הם יחברו לליכוד, עזבו. אני אומרת לכם שנושא אביתר מתקדם. אני הבנתי שיש התקדמות בין שקד לגנץ בנושא אביתר", חשפה רוזין.

יו"ר הסיעה בכנסת המשיכה להתלונן: "אנחנו רואים התקדמות בבנייה ב-E1 של משרד הבינוי והשיכון. שלישי, גנץ עוצר ופועל נגד כפר פלסטיני ואנחנו רואים את אלימות המתנחלים משתוללת. יש אווירה שמה שנקרא הכול משתולל עוד יותר ממה שהיה בממשלת נתניהו ואנחנו חלק מהממשלה הזאת".

לאחר מכן, התעסקו הח"כים בסוגית תקציבי תנועות הנוער, ואחרי שחברי הכנסת טענו שלא סגור כלום בעניין הזה מול ליברמן - יו"ר המפלגה ניצן הורביץ נזף בהם ואמר: "אתמול הייתה ישיבת ראשי מפלגות, אני שאלתי, הוא אמר 'הכול סגור'. אם זה לא נכון תגידי לי. מאיפה אני אמור להבין?".

עוד אמר הורוביץ לחברת הכנסת רוזין: "כשמתלוננים ובוכים אז אולי כדאי להראות לי את זה. גם אני יכול לבכות, תאמיני לי יש לי יותר ממה שיש לך". רוזין השיבה בעקיצה משלה: "לא בטוח".

מרצ מיכל רוזין ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד