י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אף אחד לא פנה אלי"

צפו: אריה דרעי זועם ומטיח ביו"ר הכנסת

בתום הטקס הממלכתי במליאת הכנסת לזכרו של רבין, זעם חבר הכנסת אריה דרעי על כך שלא נכלל ברשימת הנואמים כראש מפלגה וכאדם היחיד כיום בפוליטיקה שכיהן כשר בממשלתו של רבין בעת הרצח • צפו 

צפו: אריה דרעי זועם ומטיח ביו"ר הכנסת
אריה דרעי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מליאת הכנסת קיימה היום (שני) ישיבה מיוחדת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, בטקס נאמו ראש הממשלה נפתלי בנט, יו"ר הכנסת מיקי לוי, שר החוץ יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר הבריאות ניצן הורוביץ וכן יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

המכנה המשותף לכולם, שהם ראשי מפלגות המיוצגות בכנסת. בסיום הטקס שהיה סוער וכלל חילופי דברים בין הצדדים, זעם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי על יו"ר הכנסת מיקי לוי שלא אפשרו לו לנאום בטקס.

"אני השר היחיד שהיה בממשלת רבין, מייצג 9 מנדטים, אף אחד לא פנה אלי לדבר". היו"ר לוי ניסה להסביר ולהצטדק: "היית צריך לפנות אלי", אך דרעי לא קיבל את ההסבר ואמר: "אני צריך לפנות אליך? אתה צריך לפנות אלי".

בימים האחרונים עלו תלונות מצד חברי האופוזיציה על אופן התנהלותו של יו"ר הכנסת בניהול ישיבות המליאה והיד הקלה ההדק בהרחקת חברי כנסת מן האופוזיציה במהירות יתר, לעומת הסובלנות הרבה שהוא מגלה כלפי חברי הקואליציה, שאותם הוא לא ממהר להרחיק ומסתפק באזהרות. רק היום הוציא היו"ר לוי את חברת הכנסת אורית סטרוק ללא שקרא לה לסדר שלוש פעמים כמוקבל. חבר הכנסת משה ארבל מש"ס כסגן יו"ר כנסת שלעבר, העיר לו על כך, אך לוי זלזל בו והשתיק אותו.

מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד