כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לאחר יממה: מזוזה נוספת הוצתה בויליאמסבורג • וידאו

אחר שריפת 11 המזוזות בבניין בויליאסבורג, אתמול התגלתה מזוזה נוספת שהוצתה • החבר החרדי במועצת העיר מבטיח פרס של 4000 דולר למי שיסייע במציאת הפושעים

צילום: ואס איז נייעס
צילום: ואס איז נייעס

אחר שריפת אחד עשר המזוזות בויליאמסבורג, אתמול (שלישי) מזוזה נוספת הוצתה בשכונת החדרית בניו יורק.

בבניין סמוך לבניין בו אירעה ההצתה הקודמת, הבחין דייר חרדי כי המזוזה על פתח ביתו נשרפה. התושב מיהר להזעיק את המשטרה ואת ראשי ארגון השומרים.

המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים, אבל לא עשתה דבר. בעל המזוזה שהוצתה מספר "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי. לפני שנה קרה לי אותו דבר, גם אז הזמנתי את המשטרה, ואפילו אמרתי שאני יודע מי עשה את זה, שכנה גויה צעירה המתגוררת בקומה שמתחתיי. המשטרה גבתה עדויות, רשמה תלונה אבל אמרה לי כי לא תוכל לעצור את הגויה כי אין לי ראיות שאכן היא בצעה את המעשה. אח"כ שוב תליתי מזוזה חדשה אבל כעבור יום היא שוב הושחתה".

"פניתי לרב שלי ושאלתי בעצתו, הרב הציע לי להכניס את המזוזה לתוך הבית. לפני מספר חודשים חלתה אשתי ושוב פניתי לרב, בעניין המזוזה, הרב אמר לי לנסות שוב לתלות את המזוזה בחוץ, אבל שוב המזוזה ניזוקה. אתמול בשעות הערב שמעתי צרחות שמגיעות מכיוון חדר המדרגות, אני גר בקומה ה-13. יצאתי לחדר המדרגות וגיליתי את המזוזה שלי חרוכה, ושמעתי את השכנה -האמא של השכנה הגויה, צורחת על הבת, ושואלת אותה אם מישהו ראה אותה?"

"שכנה חרדית המתגוררת בקומה של הצעירה הגויה סיפרה כי הצעירה הגויה מרבה להסתובב בבנין הסמוך בו הוצתו 11 המזוזות יום קדם לכן" מספר האיש שבביתו הוצתה המזוזה, ומבקש להישאר בעילום שם מחשש לנקמה מצד שכנתו הגויה.

המשטרה טוענת כי בידה נמצא סרט ממצלמת אבטחה שבו נראה צעיר לבן עור בשנות ה-20 לחיו שלובש בנדנה סגולה על ראשו וג'קט שחור שעל כתפו מופיעה המילה ניו יורק, חולף במסדרון בשעה שבה הוצתו המזוזות.

חבר מועצת העיר החרדי דוד גרינפלד הבטיח פרס של 4000 דולר, בסיוע העסקן ר' אברהם יעקב פרידמן, למי שיביא ללכידת מצית המזוזות.

ביל דה בליסו, נציב פניות הציבור בעיריית ניו יורק , אמר במסיבת העיתונאים שנערכה במקום, כי המשטרה והרשויות יעשו הכול למציאת הפושע החולני ששרף את המזוזות.


הצתה נוספת ויליאמסבורג מזוזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד