י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשיפת 'בחדרי'

ב'יהדות התורה' נותנים הזדמנות נוספת לליכוד

לאחר שחשפנו מוקדם יותר היום כאן ב'בחדרי חרדים' כי ביהדות התורה מציבים אולטימטום בליכוד עד לקבל החלטה בעניין איוש וועדות הכנסת עד ליום רביעי, הערב בתום פגישה עם נתניהו, הוחלט להעניק לליכוד עוד כמה ימים, לצד בחינת אפשרות של הסרת העתירה שהוגשה לבג"ץ בעניין

ב'יהדות התורה' נותנים הזדמנות נוספת לליכוד
ליצמן/נתניהו/גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סאגת איוש הוועדות בכנסת: ראשי מפלגות האופוזיציה נועדו הערב (שני) לישיבה השבועית, במרכזה דני בדרישת יהדות התורה לאייש את הוועדות השונות, כשבשבוע שעבר הציב יו״ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, אולטימטום בפני הליכוד, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

כזכור, באופוזיציה טרם איישו את ראשי הוועדות וחברי הוועדות השונות מטעמם, כשהם מתלוננים על חלוקה לא הוגנת על ידי הקואליציה ואף הוגשה עתירה לבג"צ בדרישה שיכריע בנושא.

במרכז הדיון בלשכת יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, האם לתת אפשרות לבג"ץ לפסוק, בעוד ראשי 'יהדות התורה' מסרבים להאמין שבג"צ יכריע לטובת האופוזיציה. חלק מהנוכחים בדיון ביקשו לתת צ׳אנס לבג"ץ ולראות כיצד יכריעו השופטים.

בדיון היום שקלו ראשי המפלגות האם למשוך את העתירה, או לדרוש מבג"צ לפרסם החלטה בעניין. חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' שיזם את העתירה נקט בעמדה שלא למשוך את העתירה.

כך או כך, בצהריים הודיע יו"ר יהדות התורה גפני כי הוא מעניק לליכוד עד ליום רביעי להכריע אם יאיישו את הוועדות, אחרת 'יהדות התורה' תעשה זאת בנפרד, כשהערב הסכימו משה גפני ויעקב ליצמן להעניק עוד מספר ימים מעבר ליום רביעי הקרוב, כדי לראות כיצד ינהגו בליכוד ואז לפעול לפיהם.

יעקב ליצמן משה גפני מפלגת הליכוד עתירה לבגץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד