י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תכניס את החרדים?

סילמן בישרה: עובדת על מתווה חדש לסבסוד המעונות

לאחר פגישה עם נשות אברכים מהציונות הדתית, חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' הודיעה שהיא עובדת על מתווה חדש - לסבסוד מעונות היום לילדי האברכים | לטענתה, המתווה שעליו היא עומלת, יאפשר לנשים להמשיך לעבוד מבלי לפגוע בלימוד התורה של נשיהם

סילמן בישרה: עובדת על מתווה חדש לסבסוד המעונות
גן ילדים צילום: unsplash

כשבועיים לפני שביטול סבסוד מעונות היום אמור להיכנס לתוקף, יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן בישרה הלילה (שני) כי היא עומלת על מתווה חדש לסבסוד מעונות היום לילדי האברכים.

סילמן נועדה הערב עם נשות אברכים מהציונות הדתית, אשר פועלות לבטל את הגזירה. לאחר מכן הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי היא עובדת על מתווה חדשה שיאפשר, כך לטענתה, לנשים להמשיך לעבוד ולבעליהן ללמוד.

"נפגשתי היום עם נשים ללומדי תורה", צייצה. "הנשים נאבקות בימים אלו על מציאת פתרון בנושא המעונות שיאפשר להן עבודה מבלי לפגוע בטיפול במשפחותיהם ובלימוד התורה של אנשיהן".

"התחייבתי בפניהן כי אני עובדת על מתווה מעונות שיאפשר זאת. עולם לימוד התורה חשוב והכרחי", כך לדברי סילמן. יו"ר הקואליציה עוררה שיח ברשתות החברתיות, לאחר שמחקה שלוש פעמים את הציוץ וצייצה אותו מחדש.

השאלה לגבי המתווה שמתגבש אצל סילמן, הוא האם היא תכליל את כלל האברכים כולל אלה החרדים, או שמא תכניס רק את האברכים הסרוגים, כפי שמנסה לקדם חברה למפלגה חבר הכנסת ניר אורבך.

יצוין כי סילמן צייצה על פגישתה עם נשות הציונות הדתיות, בניסיון למצוא מתווה מול גזירת המעונות של ליברמן, שלוש פעמים, מחקה וכתבה מחדש באותו נוסח. בלשכתה הבהירו הערב שמדובר בכשל טכני בנייד של הדובר ולא מעבר לכך.

מעונות יום עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד