י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבקר את המדיניות הנוכחית

טראמפ: "כשהייתי נשיא כולם רצו את החיסון, עכשיו לא"

הנשיא ה-45 של ארה"ב מבקר את ה-46 על מדיניותו שכופה חיסונים נגד קורונה על סקטורים שונים ומצהיר כי לא היה כופה, לו היה ממשיך לכהן. הוא גם טען כי בתקופתו ההיענות החיסונים היתה גבוהה יותר

טראמפ: "כשהייתי נשיא כולם רצו את החיסון, עכשיו לא"
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, אומר שהוא לא היה מחייב אף אחד להתחסן אם הוא עדיין היה בתפקיד הנשיא, אלא היה משכנע להתחסן מרצון.

כזכור, הנשיא הנוכחי ג'ו ביידן הודיע ​​בחודש שעבר כי העובדים הפדרליים יהיו חייבים להתחסן או להתמודד עם אובדן מקום עבודתם, וכי חברות עם 100 עובדים ומעלה חייבות לדרוש חיסונים או בדיקות סדירות.

"לא הייתי אומר לאף אחד שהוא חייב להתחסן, אבל הייתי משכנע אותו, תראה, אני מאוד גאה במה שעשינו עם החיסונים", אמר טראמפ בראיון תקשורתי בארה"ב והוסיף: "זה היה אמור לקחת חמש שנים והם אמרו שזה לא יעבוד, דאגתי לשלושה חיסונים בפחות מתשעה חודשים והם אכן עובדים, הם עובדים ממש טוב".

טראמפ הוסיף: "הייתי משכנע אנשים לקחת את זה, אני לא רוצה להכריח אותם, כשהייתי נשיא לא דיברו על לכפות או משהו כזה, כולם רצו את החיסון. עכשיו הרבה אנשים לא רוצים את זה".

למרות שביידן וסגניתו קמלה האריס אמרו בשנה שעברה שהם חשדנים לגבי פיתוח החיסונים תחת טראמפ, מאז הם לקחו קרדיט על כך. ביידן בחודש שעבר נימק את ההחלטה לחייב חיסונים, בטענה שסרבני חיסונים מסכנים אחרים. "סבלנותנו מתמעטת, וסירוב לקחת חיסון עלה לכולנו", אמר ביידן.

דונלד טראמפ חיסון לקורונה ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד