י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מדע בדיוני"

התלמידים נדרשו להישאר בבית במשך 30 יום לאחר החיסון

בית ספר פרטי במיאמי, ארה"ב, הורה לתלמידים שקיבלו זריקת חיסון נגד קורונה להישאר בבית במשך 30 יום לאחר כל מנה, וזאת על סמך טענות לא מבוססות, כי אנשים שחוסנו לאחרונה יכולים להפיץ את הנגיף או מרכיבים מהחיסון

התלמידים נדרשו להישאר בבית במשך 30 יום לאחר החיסון
אילוסטרציה צילום: unsplash

מנהלי בית הספר פרטי באקדמיית סנטנר בעיר מיאמי, שלחו לביתם של התלמידים המחוסנים מכתב להורים, המודיע להם על מדיניות שנויה במחלוקת, לפיה נדרשים התלמידים לשהות בביתם במשך חודש לאחר קבלת החיסון נגד נגיף קורונה, כך דיווח ערוץ החדשות המקומי WSVN.

"בגלל ההשפעה האפשרית על תלמידים אחרים ועל קהילת בית הספר שלנו, תלמידים מחוסנים יצטרכו להישאר בבית במשך 30 יום לאחר החיסון עבור כל מנה שהם מקבלים, ויכולים לחזור לבית הספר לאחר 30 יום כל עוד התלמיד בריא וללא סימפטומים", נכתב במכתב.

בארה"ב דווח כי מומחים אומרים כי כל החשש שהמחוסנים יכולים להפיץ קורונה או את מרכיבי החיסון הם "שטויות". דר' איילין מרטי, מומחית למחלות זיהומיות באוניברסיטת פלורידה, אמרה לתקשורת המקומית. "איזה מין שטויות זה? מאיפה הם הביאו את זה? אין שום דבר כזה בהמלצות, הם המציאו את זה, זה מדע בדיוני, אפילו לא מדע בדיוני, כי זה בדיוני טהור". עוד אמרה, "הטכנולוגיה אינה חדשה, הטכנולוגיה מבוססת היטב והיא מבוססת על המדע הטוב ביותר שיש לנו".

האקדמיה של סנטנר עלתה לראשונה לכותרות באפריל האחרון כאשר מנהלי בית הספר אמרו לצוות העובדים שלהם להמתין עם החיסון. "אנחנו לא אומרים למורים שהם לא יכולים לקחת את החיסון, אנחנו פשוט מבקשים מהם להתאפק קצת", אמר ג'ושוע הילס, עובד באקדמיית סנטנר באפריל.

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן מסר, כי החיסונים אינם מכילים וירוס חי, כך שלא ניתן להעביר את מרכיביהם לאחרים. "אף אחד מהחיסונים המורשים לשימוש בארה"ב אינו מכיל וירוס חי" נמסר מהמרכז.

בית ספר חיסון לקורונה מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד